ایجاد مرکز آموزش کودکان اتیسم در خوی

رئیس شورای اسلامی شهر خوی گفت: با عنایت به رسالت این نهاد مردمی برای پرداختن به ابعاد مختلف شهری مرکز آموزش کودکان اوتیسم در خوی ایجاد می‌شود.

به گزارش ایمنا، سجاد چهره آرا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مرکز آموزش و توانمند سازی کودکان مبتلا به اتیسم در راستای حل مشکلات این کودکان در خوی ایجاد می‌شود.

وی افزود: شورای اسلامی شهر خوی با عنایت به رسالت این نهاد مردمی به ابعاد مختلف شهری می‌پردازد و تلاش دوره ششم شورای اسلامی شهر بر مبنای توجه به تمامی مسائل و حوزه‌های شهری، شهروندان و نیازهای شهری است.

رئیس شورای اسلامی خوی گفت: مرکز آموزش و توانمند سازی کودکان دارای اختلال اتیسم با توجه به نیاز شهر، شهروندان و مشکلات ناشی از این بحث، استفاده از ظرفیت این مرکز و یارانه‌های دولتی اختصاص یافته برای این موضوع ایجاد می‌شود که پیگیری لازم برای ایجاد این مرکز در راستای اجرای قانون حمایت از معلولین صورت خواهد گرفت.

چهره آرا تاکید کرد: در جلسه مشترک شورای اسلامی شهر با مدیرکل و معاونان سازمان بهزیستی استان برای حل مسائل مختلف شهرستان در حوزه افزایش رفاه خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی به ویژه خانواده‌های دارای کودک اتیسم بحث و گفت‌وگو و تصمیمات عاجل و اجرایی گرفته خواهد شد.

کد خبر 536667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.