«مأموریت آقای شادی» به زودی منتشر می شود

علیرضا خمسه در صفحه شخصی خود از انتشار کتاب زندگی نامه‌اش با عنوان «مأموریت آقای شادی» خبر داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا خمسه با انتشار قسمتی از فیلم سینمایی «مأموریت آقای شادی» در اینستاگرام خود آورده است: به نظر من هیچ مأموریتی در جهان، انسانی‌تر و با ارزش تر از شادی آفرینی و ایجاد سرور و شادمانی برای مردم نیست.

وی ادامه داده است: همیشه دوست داشتم مرا آقای شادی خطاب کنند، به همین دلیل از آقای علی رستگار عزیز که زحمت گفت‌وگوی طولانی با بنده را درباره زندگی و مجموعه فعالیت‌های من از ابتدا تا کنون کشیده وبه صورت یک کتاب آماده چاپ کرده اند، خواهش کردم نام کتابشان را «مأموریت آقای شادی» بگذارند.
این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با یادی از همکاران خود در فیلم سینمایی مأموریت آقای شادی، نوشته است: لازم است یادی هم از همکاران خوبم در این فیلم کنم. سرکار خانم شهره لرستانی عزیز که نقش همسر آقای شادی را بازی می‌کردند، همزمان در بازنویسی فیلمنامه و ساخت این فیلم به کارگردان فیلم، آقای زهتابی عزیز و بنده کمک شایانی مبذول داشتند.

خمسه افزوده است: در این سال‌ها برخی از همکارانمان را از دست دادیم که برای تک تک آنها شادی روح آرزو می‌کنیم و برای آنانی که در قید حیات هستند عمر طولانی همراه با سعادت و شادی آرزو می‌کنم.
خمسه تصریح کرده است که بالاخره مأموریت من یعنی آقای شادی هنوز به پایان نرسیده است.

کد خبر 536657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.