خون شهید سلیمانی به زوال آمریکا از منطقه منجر خواهد شد

مشاور عالی فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران گفت: همانگونه که انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها را از کشور اخراج کرد، خون شهید سلیمانی و شهدای محور مقاومت به زوال ایالات متحده از منطقه منجر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار علی بلالی امروز در یادواره شهدای روستای سن سن کاشان اظهار کرد: ما در برابر دشمن مستکبر بسیار قوی هستیم و در انتقام اخیر حمله به پایگاه‌های آمریکا در عراق اراده بر دشمن تحمیل شد و به دنیا ثابت کردیم که می‌توانیم انتقام بگیریم.

وی افزود: شهید سپهبد سلیمانی بیش از دو دهه فرمانده نیروی قدس سپاه بود؛ کسی که در دل‌ها نفوذ می‌کرد و با تدبیر، دیدگاه جهانی و راهبردی و توان عملیاتی بالا، در دیدگاه تاکتیکی صاحب‌نظر بود و به نظر دیگران احترام می‌گذاشت و از آن استفاده می‌کرد.

مشاور عالی فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران تصریح کرد: ابهتی که خدا از شهید سلیمانی در دل دشمن انداخته بود، آن‌ها را چنان وحشت‌زده ساخته بود که جرأت روبه‌رو شدن با وی را نداشتند و دیدیم در نهایت با چه حیله شیطانی، بی‌رحمانه و ناجوانمردانه‌ای این فرمانده دلاور را به شهادت رساندند.

بلالی با بیان اینکه مقابله با شبهه و شایعه پراکنی در فضای مجازی از رزم در میدان جنگ سخت‌تر است، اظهار کرد: دفاع مقدس ما آنچنان موارد گفتنی دارد که معتقدم هیچ خطیب و ادیب و اهل قلمی نمی‌تواند حق واقعی آن را ادا کند، ولی می‌توان در حد وسع به آن پرداخت.

وی افزود: در شرایطی که تاریخ چند هزار ساله ایران دستخوش اتفاقات و جنگ‌های متعدد شده و بخش‌های بزرگی از این سرزمین جدا شده بود، شهدای گرانقدر برای نخستین بار در تاریخ کشور، طی دوران هشت سال جنگ تحمیلی، اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک این مرز و بوم به دست دشمن بیفتد.

مشاور عالی فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: همانگونه که انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها را از کشور اخراج کرد، خون شهید سلیمانی و شهدای محور مقاومت به زوال ایالات متحده از منطقه منجر خواهد شد.

کد خبر 536643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.