دشمن به عدم توانایی خود با نظام اسلامي پي برده است

خبرگزاري ايمنا: معاون عمليات نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: دشمن با رصد كردن توانايي و ميزان آمادگي ما پي برده است كه توان مقابله با نظام اسلامي را ندارد.

به گزارش خبرنگار ايمنا در آران و بيدگل، امير غلامعلي غلامعليان در مراسم توديع و معارفه فرمانده پادگان شهيد مصطفي كبريايي ارتش در آران و بيدگل اظهار داشت: دشمن به هيچ وجه توانايي مقابله با ايران را ندارد و تجربه ثابت كرده است كه نظام اسلامي در تمامي مقاطع در مقابله با دشمن پيروز است.
وي افزود: دشمن در سياست هاي تحريمي بر عليه جمهوري اسلامي ايران نيز راه به جايي نخواهد برد و اين كشور همچون گذشته در راه پيشرفت و اقتدار به پيش خواهد رفت.
وي با اشاره به نزديك بودن سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي خاطرنشان كرد: دشمن همواره با اتخاذ سياست ها و دسيسه هاي مختلف سعي در تضعيف و فروپاشي نظام داشته است اما با رهبري هوشمندانه حضرت امام خميني(ره) و تدابير عالمانه مقام معظم رهبري در طول اين ۳۳ سال همواره مغلوب نظام اسلامي شده است.
امير غلامعليان، خاطرنشان كرد: اكنون مردم كشورهاي مختلف منطقه با الگو گرفتن از انقلاب اسلامي ايران ديكتاتورهاي حاكم بر كشورشان را كنار زده اند و وحشت به اردوگاه دشمن انداخته اند.
وي تاكيد كرد: كساني كه نظام اسلامي را تهديد به جنگ و اقدام نظامي مي كنند ذليلانه و منفعلانه به ترور دانشمندان كشور روي مي آورند.
معاون عمليات نزاجا در بخش ديگري از سخنان خود به نقش مهم ارتش در پيروزي انقلاب اسلامي اشاره كرد و گفت: ارتش از ابتداي شكل گيري انقلاب اسلامي همواره همراه و پشتيبان انقلاب بوده است.
امير غلامعليان تاكيد كرد: سربازان نظام اسلامي همواره در مقابل توطئه هاي دشمنان آماده و هوشيار هستند.
در اين مراسم از خدمات سرهنگ حسين نصيري تقدير و سرهنگ منصور پور جعفري به عنوان فرمانده جديد پادگان موشكي شهيد كبريايي ارتش در آران و بيدگل منصوب شد.

کد خبر 53664

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.