برگزاری همایش "طلایه‌داران عشق" در سمنان

فرمانده پایگاه بسیج قدس شهرداری سمنان از برگزاری همایش "طلایه‌داران عشق" با حضور مقامات کشوری و استانی و شهر سمنان به منظور تکریم بسیجیان با تاکید بر شاخص‌های گام دوم انقلاب و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

علی غفوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروزه نه تنها وظایف بسیج کاهش نیافته است، بلکه هر روز بر تکالیف و وظایف این افراد افزوده می‌شود؛ به طوری که گاه در عرصه اقتصادی و خودکفایی و گاه حفاظت از نوامیس و حریم امنیت مردم و امر به معروف و نهی از منکر فعال و مثمر ثمر می‌باشند.

وی با اشاره به لزوم ترویج و توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی، افزود: حضرت امام خمینی (ره) فرمایشات مبسوطی دارند که در مجموع شاخص‌های فرهنگ و تفکر بسیج را می‌توان از آن استنباط کرد. رشادت‌، شجاعت‌، ولایت‌مداری، آگاهی و شناخت‌، دشمن شناسی و حُریت از شاخص‌های این فرهنگ و تفکر محسوب می‌شود.

فرمانده پایگاه بسیج قدس شهرداری سمنان با تاکید بر اینکه با حفظ این سرمایه گران‌سنگ، انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن ماندگار و جاودانه خواهند ماند، تصریح کرد: هفته بسیج، بزرگداشت جانفشانی‌هایی می‌باشد که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است. از جمله اقدامات جهادی بسیج باید به نقش آفرینی‌های این نهاد مردمی در بحران‌ها و بلایای طبیعی اشاره کرد که اوج این فداکاری و ایثارگری در مبارزه با شیوع بیماری کرونا در بخش‌های مختلف تجلی یافت.

وی از برگزاری همایش "طلایه‌داران عشق" با حضور مقامات کشوری و استانی و شهر سمنان به منظور تکریم بسیجیان با تاکید بر شاخص‌های گام دوم انقلاب و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و خاطرنشان کرد: بسیج فقط متعلق به یک ارگان و نهاد نیست، بلکه تفکر بسیجی متعلق به همه شهروندان از اقشار مختلف است.

کد خبر 536611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.