کل لیگ فرانسه یک طرف و مسی یک طرف دیگر!

آمار و ارقام نشان می‌دهد که پس از پیوستن مسی به پی اس جی، بازدیدهای مسابقات لیگ فرانسه افزایش چشمگیری داشته.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، جذابیت‌های لیگ فرانسه از زمان امضای قرارداد تیم پاری سن ژرمن با لیونل مسی دوچندان شده و بسیاری از هواداران در سرتاسر جهان تمایل بیشتری به تماشای بازی‌های لیگ ۱ فرانسه پیدا کرده‌اند.

لیونل مسی در ابتدای فصل در انتقالی عجیب و باورنکردنی بالاخره پس از سال‌ها از بارسلونا جدا و به پی اس جی پیوست. او که در لیگ قهرمانان اروپا برای تیمش درخشش فراوانی داشته، هنوز موفق نشده تأثیر خاصی از خود در مسابقات پی اس جی در لیگ به جای بگذارد.

با این وجود، حضور مسی در ترکیب پاریسی‌ها تفاوت به خصوص در داخل و خارج زمین فوتبال در فرانسه ایجاد کرده است. بین اسپورت که قرارداد رسمی حق پخش لیگ فرانسه را در اختیار دارد، مبلغ بیشتری به این لیگ پس از پیوستن مسی به پاریس پرداخت کرده. همچنین کشورهای بلژیک، هند و ویتنام نیز به صف مشتریان بین اسپورت برای تماشای لیگ فرانسه اضافه شده‌اند.

آمار و ارقام نشان می‌دهد که در زمینه تعداد تماشاچیان، فقط در شمال آفریقا و خاورمیانه، تماشای بازی پاری سن ژرمن و مارسی افزایش ۷۶ داشته است. این مسئله نشان می‌دهد که حضور مسی در ترکیب پی اس جی باعث می‌شود هواداران زیادی در سرتاسر جهان به تماشای زنده بازی‌های تیم پایتخت نشین فرانسه بپردازند.

مشخصاً از زمان نقل مکان فوق ستاره آرژانتینی به فرانسه، تغییرات زیادی هم در داخل و هم در خارج از زمین مسابقات فوتبال رخ داده و این تأثیری است که مسی گذاشته. بدون هیچ شکی، لیونل مسی بازیکنی است که اعتبار بسیار زیادی به لیگ ۱ فوتبال فرانسه بخشیده و حساب او از حساب همه اعضای دیگر این لیگ، جداست.

کد خبر 536574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.