۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
قابلیت جدید اینستاگرام چیست؟

اپلیکیشن اینستاگرام قابلیت حذف یک عکس از پست‌های حاوی چند عکس را در اختیار کاربران قرار داده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اینستاگرام از سال ۲۰۱۷ میلادی قابلیت آپلود چند عکس به صورت همزمان در قالب یک پست را برای کاربران خود فراهم کرده بود، در این صورت افراد می‌توانستند عکس‌های این پست را با ورق زدن مشاهده کنند. هم اکنون پس از گذشت چهار سال اپلیکیشن اینستاگرام قابلیت حذف یک تصویر یا ویدئو را از پست‌های حاوی چند عکس یا چند ویدئو فراهم کرده است.

کاربران می‌توانند با ضربه زدن روی سه نقطه قرار گرفته شده در قسمت بالای پست و انتخاب گزینه ویرایش، یکی از عکس‌ها یا ویدئوهای این پست‌های چند عکسی یا چند ویدئویی را حذف کنند. بدین منظور لازم است گزینه حذف مربوط به عکس یا ویدئو مورد نظر را انتخاب کنند. در حال حاضر فقط کاربران سیستم عامل iOS می‌توانند از این قابلیت بهره‌مند شوند، اما به زودی در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید نیز قرار خواهد گرفت.

اخیراً قابلیت دیگری در دسترس کاربران ایالت متحده آمریکا قرار گرفته است که Rage Shake نام دارد و این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که در صورت مشاهده هر نوع مشکلی هنگام استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام آن را تکان دهند تا مشکل مربوطه گزارش شود. پلتفرم اینستاگرام در این صورت اشکالات موجود را اولویت‌بندی می‌کند و به کاربران گزارش می‌دهد.

کد خبر 536525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.