رانندگان رودسر از طرح ثبت نام سرویس مدارس استقبال نکردند

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری رودسر گفت: در شهر رودسر شش شرکت حمل‌ونقل دانش‌آموزی دارای مجوز، فعالیت می‌کنند که امسال رانندگان آن به دلیل شیوع ویروس کرونا از طرح ثبت نام سرویس مدارس استقبال نکرده‌اند.

قاسم خدادادی دشتکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: افراد علاقه‌مند به فعالیت در سرویس مدارس در رودسر باید علاوه بر ثبت نام در سامانه سپند، استعلام عدم سو پیشینه و عدم اعتیاد، دو مرحله واکسن کرونا و کارت فعالیت از سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه در صورت بازگشایی مدارس، تمایل رانندگان برای ثبت نام در طرح حمل‌ونقل مدارس افزایش می‌یابد، افزود: با بازگشایی مدارس، سازمان حمل‌ونقل با همکاری پلیس راهور به صورت روزانه بر فعالیت رانندگان سرویس مدارس نظارت خواهد کرد.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری رودسر از اولیای دانش آموزان این شهر خواست از رانندگانی برای سرویس مدارس بهره ببرند که کارت شناسایی ویژه سرویس مدارس توسط سازمان حمل‌ونقل شهرداری رودسر برای آن صادر شده است.

به گزارش ایمنا، شهرستان رودسر با حدود ۱۴۷ هزار نفر جمعیت و نیز چهار بخش کلاچای، چابکسر، رحیم آباد و بخش مرکزی رودسر و ۱۰ دهستان، در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 536493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.