ترافیک در برخی مقاطع محورهای هراز و چالوس سنگین است

مطابق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در برخی نقاط و مقاطع محورهای هراز و چالوس سنگین است. این مرکز ترافیک در برخی مناطق محور فیروزکوه را نیمه‌سنگین و آزادراه‌های تهران- شمال و قزوین- رشت را روان توصیف کرده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز مدیریت راه‌های کشور، اکنون ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس محدوده «ماسال» و حدفاصل «هزارچم» تا تونل کندوان سنگین است.

همچنین ترافیک سنگین در مسیر رفت و برگشت محور هراز مسیر محدوده «سه راهی چلاو» و مسیر شمال به جنوب محدوده‌های «شنگلده»، «آب اسک» و «مبارک‌آباد» وجود دارد.

با این حال، ترافیک نیمه‌سنگین در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده‌های پل سفید و دماوند، ترافیک نیمه‌سنگین در محور پردیس- تهران محدوده‌های رودهن، بومهن، پردیس و آزادراه و محور پردیس- تهران محدوده جاجرود را شاهد هستیم.

برپایه این گزارش، در آزادراه تهران- شمال و مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین- رشت تردد خودروها روان است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها

بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه‌ها، ترافیک در آزادراه کرج- قزوین حدفاصل پایانه «شهید کلانتری» تا «مهرویلا» سنگین است، همچنین ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج- تهران حدفاصل «کمالشهر» تا «پل کلاک»، ترافیک سنگین در آزادراه قم- تهران حدفاصل بهشت‌زهرا تا پل آزادگان و ترافیک سنگین در محور فشم- تهران حدفاصل «حاجی‌آباد» تا «رودک» مشاهده می‌شود.

بر پایه این گزارش، ترافیک در محور شهریار- تهران محدوده شهرقدس نیمه‌سنگین، در برخی از مقاطع محور اردبیل- آستارا و برعکس سنگین، در محور خلخال- اسالم محدوده گردنه «الماس» سنگین و در محور اراک- سلفچگان محدوده «راهجرد» سنگین است.

محورهای مسدود

برپایه این گزارش، محورهای رامیان- اولنگ- شاهرود واقع در استان‌های گلستان و سمنان، سروآباد- پاوه در استان کردستان، سی‌سخت- پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور فرعی شمشک- دیزین واقع در استان‌های البرز و تهران، محور شهداد- نهبندان واقع در استان کرمان، محور خرم‌آباد- پلدختر واقع در استان لرستان، گنجنامه- تویسرکان در استان همدان و محور رباط پشت‌بادام- بیاضه واقع در استان یزد، به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.‌

کد خبر 536462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.