دولت با جدیت به دنبال حل مشکل زاینده‌رود است/ از بصیرت مردم اصفهان تشکر می‌کنم

معاون اول رئیس جمهور با اظهار تشکر از بصیرت و وفاداری مردم اصفهان، گفت: دولت با جدیت به دنبال حل مسئله زاینده‌رود است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد مخبر در گفت‌وگو با شبکه خبر با اشاره به تجمع امروز مردم اصفهان در مطالبه حقابه زاینده‌رود، اظهار کرد: از بصیرت و وفاداری مردم اصفهان تشکر می‌کنم، البته مردم اصفهان همیشه همینطور و کاملاً وفادارانه در صحنه بوده‌اند که نمونه آن در جنگ تحمیلی مشهود است.

وی افزود: خشکسالی وضعیت سختی را در کل کشور به ویژه برای کشاورزان ایجاد کرده است به نحوی که رئیس جمهور هم طی دو هفته گذشته دو بار شورای عالی آب را برگزار کرده و مرتباً مسائل آب در کل کشور و تجمع امروز مردم اصفهان را دنبال می‌کند.

معاون اول رئیس جمهور گفت: من هم به وزیر نیرو و جهاد کشاورزی دستور دادم این مسئله را تدبیر کنند، دولت با جدیت به دنبال حل این موضوع است.

مخبر اضافه کرد: من در بین کشاورزان شرق اصفهان حضور داشته و وضعیت سخت معیشتی آنها را دیده‌ام، ما دنبال هستیم با هر وسیله و شکلی که وجود دارد این مشکل حل شود زیرا چهار استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و یزد اکنون دچار مشکل هستند.

وی تاکید کرد: فردا جلساتی برگزار خواهد شد، وزرا هم طرح‌های مختلفی را بررسی کرده‌اند که پیشنهادات آنان بررسی و اقدامات لازم انجام خواهد شد.

کد خبر 536414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.