غرامت خشکسالی کشاورزان بویین میاندشت پرداخت شود

امام‌جمعه بویین میاندشت گفت: سال‌هاست که غرامت خشکسالی به کشاورزان این شهرستان پرداخت نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام حسن اسکندری در خطبه‌های نماز جمعه شهر بویین میاندشت با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با نخبگان کشور، اظهار کرد: وظیفه حاکمیتی کشور نسبت به نخبگان علمی برطرف کردن مشکلات آنان است و این کار موجب قدرشناسی و دلگرم شدن برای ادامه کار در کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز آنچه دشمن را ناامید می‌کند شور و نشاط مردم در عرصه‌های سیاسی است، افزود: استقبال از خانواده شهید «اسکندر مؤمنی شهرکی» در شهر افوس نمونه حضور با شکوه مردم بود که جای قدردانی دارد.

امام‌جمعه بویین میاندشت با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی، گفت: امروزه کتاب در سبد خرید خانواده‌ها نیست در حالی که کتاب خوانی یک واجب دینی و دروازه ورود به کمالات است، نوجوانان و جوانان برای تغذیه روح خود نیاز به کتاب خواندن دارند.

اسکندری با اشاره به سخنان استاندار اصفهان مبنی بر تعیین مبلغ حقابه کشاورزان شرق استان، گفت: از این مبلغ چه میزان حقابه کشاورزان غرب استان است.

وی افزود: اگر استاندار اصفهان به لیست کمک به کشاورزان استان نگاه کند در جریان قرار می‌گیرد که سال‌هاست غرامت خشکسالی به کشاورزان این شهرستان پرداخت نشده است، قبل از کشت پاییزه مسئولان استان قول برگزاری نشستی با حضور کشاورزان بویین میاندشت در این شهرستان را دادند، اما عمل نکردند.

کد خبر 536411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.