آموزش و پرورش به نخبگان بها دهد

امام‌جمعه چادگان گفت: در شهرستان چادگان باید آموزش و پرورش دانش‌آموزان نخبه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرمندان نخبه را شناسایی کنند تا استعداد آنان شکوفا شود و فرار مغزها نداشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمود بنی‌جمالی در خطبه‌های نماز جمعه شهر چادگان با اشاره به برگزاری همایش استانی به منظور ارتقای شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی بالاترین و مهمترین نهاد فرهنگی کشور محسوب می‌شود که تمامی فعالیت‌های فرهنگی کشور به دستور این شورا انجام می‌شود لذا با انتصاب اعضای جدید روح تازه‌ای در کالبد فرهنگی کشور دمیده شد.

وی با تأکید بر آرایش فرهنگی کشور توسط شورای عالی فرهنگی افزود: امیدواریم این شورا با رویکرد جدید به مسائل فرهنگی متناسب با نیاز جامعه بپردازد تا پاتک محکمی به هجمه‌های فرهنگی دشمن زده شود.

امام‌جمعه چادگان با اشاره دیدار رهبری با نخبگان کشور، گفت: در شهرستان چادگان باید آموزش و پرورش دانش‌آموزان نخبه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرمندان نخبه را شناسایی کنند تا استعداد آنان شکوفا شود و فرار مغزها نداشته باشیم.

بنی‌جمالی تأکید کرد: ادارات و نهادهای فرهنگی شهرستان باید از طرح‌های نخبگان استقبال کنند، برخی مدیران اعمال نظر سلیقه‌ای نکنند و تنها راه حل علمی بدهند.

وی گفت: تجمع کشاورزان شرق استان به حق است و نباید مورد سو استفاده دشمن قرار گیرد.

کد خبر 536407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.