اخراج کیمیش از هتل به دلیل نزدن واکسن

بازیکنان بایرن مونیخ از جمله کیمیش به دلیل امتناع از تزریق واکسن قادر به همراهی تیم خود نیستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، افزایش موارد ابتلاء به کووید -۱۹ در آلمان باعث شده بسیاری از شهرها و ایالت‌ها تدابیر سختگیرانه‌تری را اعمال کنند، و تیم بایرن مونیخ نیز در همین خصوص پروتکل‌های جدیدی در رابطه با حفظ سلامتی بازیکنان وضع کرده است.

باشگاه بایرن مونیخ به بازیکنان خود اعلام کرده است که آن دسته از بازیکنانی که تاکنون واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند، نمی‌توانند در هتل‌های محل اقامت تیم حضور داشته باشند. این دستور مستقیمی است که از سوی بوندسلیگا صادر شده و باشگاه بایرن مونیخ نیز ملزم به اجرای آن است.

بایرن روز جمعه مقابل آگزبورگ دیدار خواهد کرد و در همین راستا، چهار بازیکن این تیم یعنی جمال موسیالا، سرژ گنبری، جاشوا کیمیش و چوپو موتینگ به دلیل عدم تزریق واکسن کرونا قادر به همراهی تیم خود در محل اقامتش نیستند. آن‌ها اجازه دسترسی به هتل‌ها و رستوران‌ها را نخواهند داشت.

کیمیش که یکی از ستاره‌های اصلی بایرن مونیخ محسوب می‌شود، قطعاً مهم‌ترین فردی است که دوری او به باواریایی‌ها لطمه خواهد زد. او پیش از این گفته بود که هنوز واکسن کووید دریافت نکرده و منتظر است که احتمال وجود عوارض جانبی پس از تزریق واکسن را بررسی کند.

وزیر کشور آلمان مستقیماً از بازیکنان درخواست کرده که واکسن کرونا را هر چه سریع‌تر دریافت کنند. قوانین آلمان بسیار سرسختانه تاکید دارند که بازیکنان برای حضور در محل اقامت تیم (هتل‌ها) و همچنین رستوران‌ها باید واکسن زده باشند. همچنین به کارمندان هتل‌ها نیز مکرراً یادآوری شده که بدون قائل شدن هیچ گونه استثنایی، روند اجرای پروتکل‌های جدید را رعایت کنند.

کد خبر 536309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.