مه گرفتگی پدیده غالب محورهای استان/همه محورها باز و تردد روان است

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: تنها پدیده موجود در برخی محورهای استان مه گرفتگی است، مه آلودگی در محورهای شرقی، کنار گذر غرب و گردنه رخ، گردنه خوانسار به دامنه تا حدودی قابل رویت است اما همه محورها باز و تردد در حال انجام است.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در حال حاضر مشکل خاصی در محورهای استان اصفهان نیست و تنها پدیده موجود در برخی محورهای استان مه گرفتگی است.

وی افزود: مه آلودگی در محورهای شرقی، کنار گذر غرب و گردنه رخ، گردنه خوانسار به دامنه تا حدودی مه گرفتگی دارد اما همه محورها باز و تردد در حال انجام است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: تصادف خاصی در محورهای استان نبوده و برای فردا هم هواشناسی مورد خاصی تاکنون اعلام نکرده است.

وی در توصیه به شهروندان برای هر نوع تردد جاده‌ای اظهار کرد: یکی از شرایط رانندگی خوب دیدن خوب است که در زمان بارندگی و مه آلودگی دید راننده ضعیف‌تر و کمتر می‌شود بنابراین رانندگان باید آمادگی رانندگی در شرایط مه آلود و بارندگی را کسب کنند.

سرهنگ زارع ادامه داد: رعایت سرعت مطمئنه، همراه داشتن زنجیر چرخ، آموزش استفاده از زنجیر چرخ و رعایت فاصله طولی به خصوص در حاشیه شهرها از مهمترین موارد رانندگی در محورهای جاده‌ای است.

کد خبر 536233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.