نتایج آزمون ارتقاء روحانیون عتبات به عمره در هفته آینده اعلام می‌شود

در بازدید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از واحدهای معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری اعلام شد که نتایج آزمون ارتقاء روحانیون عتبات به عمره در هفته آینده منتشر می شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی امروز با حضور در واحدهای معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از روند تکمیل دیجیتالی کردن پرونده های امور روحانیون و فعالیت های صورت گرفته در این معاونت مطلع شد و با مسئولان این واحدها گفت وگو کرد.

در بازدید حجت الاسلام والمسلمین نواب که حجت الاسلام والمسلمین سید حسین رکن الدینی و محمد حسین خوشنویس معاونان فرهنگی و توسعه مدیریت و منابع بعثه مقام معظم رهبری وی را همراهی می کردند مسئولان واحدهای آموزش و اعزام، جذب و سازماندهی، برنامه و محصولات فرهنگی و اهل سنت از فعالیت ها و اقداماتی که در هر واحد با توجه به تعطیل شدن حج در دو سال گذشته درحال انجام است، گزارش دادند.

دراین بازدید سرپرست حجاج ایرانی در نشست با معاونان فرهنگی و توسعه مدیریت و منابع بعثه مقام معظم رهبری و مدیران واحدهای مختلف معاونت فرهنگی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته؛ بر لزوم دقت بیشتر در انجام برنامه ها و فعالیت های در دست اقدام در واحدهای مختلف تاکید کرد.

دراین نشست، حجت الاسلام والمسلمین علی پروانه مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثه در سخنانی با اشاره به برگزاری آزمون طرح ارتقای روحانیون عتبات عالیات به روحانیون عمره در اواخر مهرماه گذشته، اظهار داشت: این آزمون با شرکت بیش از ۵۰۰ نفر برگزار شد و اسامی افرادی که نمره لازم را کسب کرده اند از طریق سایت آزمون این مدیریت هفته آینده اعلام خواهد شد.

دراین نشست نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در خصوص نحوه جذب داوطلبان جدید و افرادی که حد نصاب لازم را کسب نکرده اند، توصیه هایی ارائه کرد و گفت: با توجه به شرایط جدید ناشی از شیوع ویروس کرونا، واحدهای مختلف باید از نوآوری و حرکت روزآمد و ظرفیت و توان نیروی انسانی و امکانات موجود برای پیشبرد برنامه ها و فعالیتهای خود استفاده کنند.

کد خبر 536148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.