واکسیناسیون ۱۰ هزار راننده کرمانشاهی

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر استان کرمانشاه از واکسیناسیون ۱۰ هزار راننده وسایل حمل و نقل عمومی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایمنا، غلامرضا شهبازی اظهار کرد: تمامی رانندگان حوزه حمل و نقل عمومی درون شهری استان کرمانشاه شامل ۱۰ هزار نفر هر دو نوبت واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری به منظور تسریع بخشی به امر واکسیناسیون رانندگان جایگاهی برای تزریقات آماده سازی کرده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی به منظور تزریق واکسن برای رانندگان تاکسی، آژانس و اتوبوس‌ها به صورت سامانه پیامکی، کانال‌های اطلاع رسانی و سامانه ۱۳۳ صورت گرفته است.

شهبازی تاکید کرد: ضد عفونی وسایل حمل و نقل عمومی از ابتدای شیوع ویروس کرونا اجرا شده و ۶ گشت خودرویی سیار به صورت میدانی در ایستگاه‌های پر تردد برای ضد عفونی تاکسی‌ها حضور مستمر داشتند.

وی با اشاره به اهمیت رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی از جانب رانندگان و مسافران، گفت: ۱۳۰ هزار بسته ماسک بین رانندگان تاکسی توزیع شده و در بحث نظارتی هم اولویت سازمان بر روی استفاده از ماسک هم برای رانندگان و هم برای مسافران است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر استان کرمانشاه تصریح کرد: به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی طی این مدت توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده رایگان در میان رانندگان تاکسی و اتوبوس‌ها انجام شده است.

شهبازی ادامه داد: تعداد ۴۷۵ دستگاه اتوبوس و تاکسی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توقیف و از سه هزار ۶۰۰ راننده برای رعایت این دستوالعمل‌ها تعهد گرفته شده است.

وی گفت: مردم کرمانشاه می‌توانند عدم رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی در وسایل حمل و نقل عمومی را به شماره ۱۳۳ گزارش کنند.

منبع: مهر

کد خبر 536125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.