مشارکت در مقابله با همه گیری کرونا در منطقه کاشان قابل تقدیر است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: مشارکت عموم مردم، صنایع، بنگاه ها و شرکت‌های اقتصادی در مقابله با همه گیری ویروس کووید ۱۹ در منطقه کاشان قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلیرضا مروجی امروز _چهارشنبه ۲۶ ابان ۱۴۰۰_ در بازدید از کارخانه سیمان کویر کاشان، از مشارکت بالغ بر چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال این شرکت در راستای تامین و ارتقاء سلامت جامعه تقدیر کرد و گفت: برکتی که در تجهیزات اهدایی خیرین می‌باشد، باعث شده که هیچ بیماری از خدمات درمانی محروم نگردد.

وی با اشاره به اینکه سلامت فقط به حوزه پزشکی مربوط نمی شود و از آنجایی که کارآفرینی یکی از عوامل اجتماعی موثر برسلامت می باشد، افزود: این شرکت علیرغم مشارکت چشمگیر در زمان مقابله با کرونا به عنوان کار آفرین، حامی سلامت معرفی می شود.

رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه نیز دراین نشست اظهار داشت: خیرین سلامت در موج سهمگین کرونا در زمان طلایی و مناسب به یاری دانشگاه شتافتند و حوزه بهداشت و درمان را یاری رساندند.

فاطمه عطوف افزود: حمایت های مالی خیرین در شرایط اقتصادی نامطلوب جامعه جای بسی تقدیر و تشکر دارد چرا که با حمایت های همه جانبه خیرین بزرگوار توانستیم تجهیزات مورد نیاز کادر درمان را تامین نماییم.

وی خاطر نشان کرد: با یاری خیرین در سطح منطقه، گام های موثری در تامین نیازهای اساسی و ضروری حوزه سلامت بر اساس اولویت برداشته شد.

حسین نیک زاد، مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کاشان نیز در این جلسه، از کلیه اعضا شرکت سیمان کویر کاشان که در بحران کرونا جهت کمک و یاری رساندن به دانشگاه پیش قدم شدند، تقدیر و تشکر ویژه نمود.

لازم به ذکر است رئیس دانشگاه در پایان این دیدار، با اهدای لوح تقدیر و سردیس ابوعلی سینا از اقدام نیک شرکت سیمان کویر کاشان قدردانی و تشکر کرد.

کد خبر 536119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.