در هر دو نیمه کنترل خوبی روی بازی داشتیم و مسلط بودیم

سرمربی گیتی پسند در خصوص عملکرد تیمش پس از پیروزی برابر شهروند ساری توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند پس از پیروزی تیمش برابر شهروند ساری اظهار کرد: بازی خوبی بود. در هر دو نیمه کنترل خوبی روی بازی داشتیم و مسلط بودیم. در نهایت توانستیم بازی را با برد به پایان برسانیم و جا دارد به هر دو تیم خسته نباشید بگویم.

وی در خصوص عملکرد تیم داوری و اعتراض تیم حریف افزود: نمی‌خواهم در مورد تیم داوری صحبت کنم. اگر بخواهیم معترض شویم یک پنالتی صد درصد را برایمان نگرفتند. اما سعی کردیم با عدم اعتراض روی نیمکت روی عملکرد داور تاثیر نگذاریم. در آخر فکر نمی کنم داوری روی نتیجه تاثیر گذار بود.

سرمربی تیم گیتی پسند در خصوص دریافت جایزه برترین مربی ماه تصریح کرد: باید از کانون مربیان به دلیل انتخاب بنده تشکر کنم. اما چیزی که واقعیت دارد این است که موفقیت مذکور متعلق به همکارانم در کادر فنی گیتی پسند است. آنها خیلی زحمت می کشیدند. همچنین تک تک بازیکنان پر تلاش و دوست داشتنی تیم و مجموعه باشگاه که حمایت خوبی از ما می کنند باید این جایزه را به آنها تقدیم و تشکر کنم.

وی با اشاره به دیدار هفته آینده گیتی پسند اظهار کرد: با کلاردشت دیدار داریم. ما برای همه تیم ها احترام زیادی قائلیم. با تمام توان به کلاردشت می‌رویم و امیدوارم بتوانیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

کد خبر 536097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.