مخبر مصوبه تعیین سخنگوی دولت را ابلاغ کرد

معاون اول رییس جمهوری مصوبه تعیین سخنگو و رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت، مصوبه سخنگوی اقتصادی دولت و همچنین مصوبه تعیین نماینده وزارت تعاون در هیات حمایت از صنایع را ابلاغ کرد.

به گزارش ایمنا، هیات وزیران در جلسه مورخ ۲۳ آبان، به استناد اصل (۱۳۸) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی را به عنوان سخنگوی اقتصادی دولت تعیین کرد.

مصوبه تعیین سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت ابلاغ شد

با امضای محمد مخبر، معاون اول رییس جمهوری همچنین، مصوبه مربوط به تعیین سخنگو و رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت ابلاغ شد.

هیات وزیران در جلسه مورخ ۲۳ آبان، علی بهادری جهرمی را به عنوان سخنگوی هیات دولت و رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت تعیین کرد.

بهادری جهرمی متولد ۱۳۶۴ در شهرستان گلپایگان است.

وی دکتری حقوق عمومی از دانشگاه تهران و عضو هیئت علمی دانشکده حقوق دانشگاه تربیت مدرس است و در تدوین و ترجمه ۴۰ عنوان کتاب در حوزه های حقوق عمومی، حقوق بشر، حقوق تطبیقی و… فعالیت و مشارکت داشته است.

از جمله سوابق اجرایی بهادری جهرمی می‌توان به ریاست مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، عضویت در کمیسیون حقوقی سازمان بازرسی کل کشور، عضویت در مجمع مشورتی حقوقی پژوهشکده شورای نگهبان، رئیس هیئت مدیره بنیاد صیانت از حقوق شهروندی و مشاور حقوقی در نهادها و سازمان های عمومی و خصوصی متعدد اشاره کرد.

ابلاغ مصوبه تعیین نماینده وزارت تعاون در هیات حمایت از صنایع

همچنین با امضای معاون اول رییس جمهوری، مصوبه دولت درخصوص تعیین نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هیات حمایت از صنایع ابلاغ شد.

هیات وزیران در جلسه مورخ ۲۳ آبان و در اجرای بند (۱) ماده (۱) قانون حمایت صنعتی و جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌های کشور، علی حسین رعیتی‌فرد را به عنوان نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هیات حمایت از صنایع تعیین کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 536089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.