عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۶ آبان ماه

در این بسته خبری از استقرار مخازن ماسه و نمک در فردیس تا اولویت مدیریت شهری شهرکرد و جمع آوری ۱۵ تن زباله از کانال‌های اسلامشهر را بخوانید.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود که در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

کاشت ۱۱۰ اصله نهال در بلوار زیتون قدس

مرتضی موسویان، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قدس از کاشت ۱۱۰ اصله نهال در بلوار زیتون در راستای توسعه فضای سبز شهری خبر داد.

جمع آوری ۱۵ تن زباله از کانال‌های منطقه ۶ اسلامشهر

به منظور پیشگیری از بروز آبگرفتگی در مواقع بارندگی و جلوگیری از بروز حوادث در سطح شهر، پاکسازی و لایروبی انهار و کانال‌های سطح شهر منطقه ۶ با جمع آوری ۱۵ تن زباله در یک روز، توسط ادوات سازمان مدیریت پسماند انجام شد.

زباله گردی با روش‌های مختلف در بیرجند

محمد محمد زاده، معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند با بیان اینکه ۲ ۶۳ زباله گرد در گذشته و ۱۹ زباله گرد به تازگی در بیرجند شناسایی شده‌اند، گفت: از این تعداد ۶۷ مورد با گاری دستی و ۸۸ مورد هم زباله گردی با وانت بار انجام می‌شود که برای همه آنها پرونده تشکیل شده است.

استقرار مخازن ماسه و نمک در معابر حساس فردیس

با توجه به شروع فصل سرما و احتمال بارش برف و یخ زدگی معابر، مخازن ماسه و نمک با هدف تسریع در عملیات یخ زدایی و جلوگیری از انسداد معابر در نقاط حساس جانمایی و مستقر شد.

اولویت دوره جدید مدیریت شهری شهرکرد

محمدتقی جاپلقی، شهردار شهرکرد گفت: ایجاد بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در طرح‌ها و پروژه‌های شهرداری به‌منظور عمران و آبادانی شهر از سیاست‌های اصلی شهرداری شهرکرد است.

گسترش فضاهای ورزشی زرند

محمد منصوری، شهردار زرند گفت: یکی از اهداف مهم شهرداری در کنار انجام کارهای عمرانی، ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان شهروندان و ورزشکاران است که در این راستا احداث زمین‌های ورزشی در شهر زرند می‌تواند کمک زیادی به افزایش سرانه ورزشی و همچنین سلامتی شهروندان کند.

تجهیز انبار و سوله شهرداری بجنورد به تجهیزات زمستانه

مجید شادکام، معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: در انبار و سیلوی شهرداری بالغ بر یک هزار تن مخلوط شن و نمک دپو و مواد یخ زدا خریداری شده است که برای اجرای بازگشایی معابر و یخ‌زدایی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ارجاع بیش از هزار مورد پرونده متخلفان ساخت و ساز به کمیسیون ماده ۱۰۰ قزوین

اصغر بهنام زاده، مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از ارجاع یک هزار و ۴۴ مورد پرونده متخلفان ساخت و ساز از واحد شهرسازی منطقه یک به کمیسیون ماده صد خبر داد.

بدهی میلیاردی شهرداری پاکدشت

حمیدرضا شیخ ویسی، شهردار پاکدشت با اشاره به بدهی ۱۸ میلیاردی مدیریت شهری گفت: برای دریافت ۴۲ میلیارد مطالبات شهرداری با ۲ نهاد بدهکار توافق صورت گرفته است.

فعالیت بیش از هزار نیرو در عملیات زمستانی زنجان

منصور سلطان محمدی، سرپرست شهرداری زنجان گفت: بیش از هزار نیرو در عملیات زمستانی شهرداری فعالیت خواهند کرد.

کد خبر 536060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.