آسفالت ۶۵ هزار مترمربع معبر خاکی ویست در دستور کار

شهردار ویست گفت: طبق طرح هادی، در شهر ویست ۶۵ هزار متر مربع معبر خاکی وجود دارد که در فاز نخست ۱۴ هزار متر مربع از این معابر آسفالت می‌شود.

حامد دست‌مزد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از ساماندهی مبلمان شهری ویست در قالب جمع آوری نخاله‌های ساختمانی و پسماندها در ورودی های شهر ویست خبر داد و اظهار کرد: به منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر و دفع سیلاب، لایروبی انهار و کانال‌های درون جداول شهر انجام و دو نقطه حادثه‌خیز شناسایی و باهدف هدایت آب‌های سطحی رفع مخاطره شد.

وی گفت: در بخش خدمات شهری سه نیروی جدید به منظور نظافت معابر شهری، جمع‌آوری زباله‌ها و ساماندهی فضای سبز شهری بکارگیری شدند.

شهردار ویست با اشاره به تأسیس شهرداری این شهر در شهریور ماه ۱۴۰۰، افزود: نخستین بودجه شهرداری ویست در فروردین ماه ۱۴۰۱ اجرایی وعملیاتی می‌شود.

وی با اشاره به عدم تخصیص ارزش افزوده به دلیل ابلاغ نشدن کد شناسه از سوی وزارت کشور و قوه قضاییه، افزود: به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان در امور مالیاتی استان پیگیر ذخیره اعتبار ارزش افزوده شهر ویست شده‌ایم.

دست‌مزد با بیان اینکه یک میلیارد تومان سهیمه قیر به شهرداری ویست تخصیص یافته که در صورت مساعد بودن هوا و شرایط فنی معابر شهر آسفالت خواهد شد، تصریح کرد: در شهر ویست ۶۵ هزار متر مربع معبر خاکی طبق طرح هادی وجود دارد که در فاز نخست ۱۴ هزار متر مربع از این معابر آسفالت می‌شود.

کد خبر 536054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.