معضل آبگرفتگی نداشتیم/ انجام ۲۳۰ عملیات شهری در شب بارانی اصفهان

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان از آماده‌باش اکیپ‌های عملیات شهرداری خبر داد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده، بارش‌های شب گذشته در شهر اصفهان به خوبی کنترل و مانع از انسداد معابر شهری شد و خوشبختانه با معضل آبگرفتگی مواجه نشدیم.

مهدی بقایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همزمان با دومین بارش پاییزی شب گذشته و بامداد روز ۲۶ آبان‌ماه، اکیپ‌های عملیاتی معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان در مناطق ۱۵ گانه شهر، بیش از ۲۳۰ عملیات شهری را برای پیشگیری از وقوع آبگرفتگی انجام داده و عبور و مرور در معابر شهری را تسهیل کردند.

وی افزود: با اقدام پیشین مدیریت شهری اصفهان در شناسایی نقاط مستعد برای وقوع آبگرفتگی، آزمایش، اصلاح ورودی‌ها و کانال‌های هدایت آب‌های سطحی و رفع عیوب موجود، بارش‌های شب گذشته در شهر اصفهان به خوبی کنترل شده و مانع از انسداد معابر شهری شد.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: اصلاح کامل و اساسی جریان آب‌های سطحی در برخی معابر شهری، نیازمند اقدامات عمرانی است که با تعامل انجام گرفته با مدیریت مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان طی هفته‌های آینده تکمیل خواهد شد.

‌وی خاطرنشان کرد: اکیپ‌های عملیاتی شهرداری اصفهان تجهیزات فنی، ماشین‌آلات و ذخایر شن و نمک را برای رفع لغزندگی معابر و مقابله با یخ‌زدگی‌های احتمالی فراهم کرده و در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

کد خبر 535938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.