عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۵ آبان ماه

در این بسته خبری از احیا پل گلستان بجنورد تا طرح خودروهای دوگانه سوز در رفسنجان و ایمن سازی معابر زرند را بخوانید.

گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود که در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تکمیل نصب گاردریل های فاز ۲ جاده نسیم شمال قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: گاردریل های فاز ۲ جاده نسیم شمال با مجموع متراژ ۲.۲ کیلومتر در دو طرف جاده نصب شد.

پیشرفت ۲۰ درصدی ساخت کمربندی شمالی چابهار

محمدیونس حقانی، شهردار چابهار گفت: ساخت کمربند شمالی شهر چابهار با هدف کاهش ترافیک ورودی و خروجی به بندر شهید کلانتری و سهولت در ترددها از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

ضرورت احیا و لایروبی پل گلستان بجنورد

مجید گریوانی، رئیس ستاد بحران شهرداری بجنورد با تاکید بر اینکه خطر بالقوه جاری شدن آبریزها و ورود به حریم شهر از سمت شمال تهدیدی است که باید جدی گرفته شود، گفت: به دلیل رسوب بالای لای و عدم لایروبی و نامناسب بودن کف و بر مسیل در ورودی گلستان، کارشناسان شهرداری هزینه مورد نیاز برای لایروبی را ۴۰۰ میلیون تومان برآورد کرده‌اند.

نظافت مستمر بازار روزهای شهر فردیس

این طرح به منظور حفظ و نگهداری بازار روزها و سلامت شهروندان فردیس، به صورت مداوم و با همکاری کارکنان معاونت خدمات شهری انجام می‌شود.

همکاری شهرداری و دانشگاه بیرجند

در دیدار رئیس دانشگاه بیرجند با شهردار بیرجند بر آمادگی رئیس دانشگاه بیرجند برای همکاری همه جانبه علمی و پژوهشی در حوزه‌های مدیریت شهری تاکید شد.

ایمن سازی معابر اصلی زرند

حمید رضا ولیخانی، مسئول واحد ساختمانی شهرداری زرند از عملیات ایمن سازی ورودی تعدادی از کوچه‌های سطح شهر خبر داد و گفت: با توجه به خرابی و نامناسب بودن بیشتر پل‌های سطح شهر و کف نامناسب و کم عرض بودن این پل‌ها، شهرداری زرند اقدام به اصلاح و بازسازی این پل‌ها به صورت کانیوو بتنی بر اساس اندازه‌ی ورودی معابر کرده تا مشکلات شهروندان برطرف شود.

ارتقای درجه شهرداری گناباد پس از ۲۰ سال

حمید زارع حسینی، شهردار گناباد از ارتقای درجه شهرداری گناباد خبر داد و گفت: با پیگیری‌هایی متعددی که انجام شد، ارتقا درجه شهرداری گناباد از درجه هفت به هشت ابلاغ شد که این نشان از رشد شهرداری است و بدون شک این ارتقای درجه در توسعه و آبادانی نقش بسزایی خواهد داشت.

دوگانه سوز کردن خودروها در رفسنجان

محمدرضا سلمانی، مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهری شهرداری از اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای وانت بار در رفسنجان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

سرعت در اجرای تقاطع غیر هم سطح شهید سلیمانی بوشهر

حسین حیدری، شهردار بوشهر با بیان اینکه کمبود اعتباری برای ادامه ساخت تقاطع غیر هم سطح شهید سلیمانی وجود ندارد، گفت: این تقاطع در زمان ۹ ماه تا یک‌سال تکمیل می‌شود.

کد خبر 535817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.