جلوگیری از ۲ هزار و ۷۵۷ مورد تخلف شهری در بندرعباس

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: با اقدام به موقع نیروهای رفع تخلف شهری و اعلام گزارش های مردمی، از ابتدای سال تاکنون از دو هزار و ۷۵۷ مورد تخلف ساختمانی و سد معبر در کلانشهر بندرعباس جلوگیری شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری، مجتبی سارونه اظهار کرد: در این مدت از هزار و ۸ مورد ساخت و ساز غیرمجاز و هزار و ۳۳۹ مورد سد معابر خودروهای فروش میوه، دست فروشان و مغازه داران ممانعت به عمل آمده است.

وی افزود: گشت‌های پیشگیری و رفع تخلف شهری شهرداری بندرعباس همه روزه در تمام نقاط شهر بر ساخت و سازها و فعالیت شهروندان نظارت مستقیم دارند و در صورت مشاهده تخلف با آن برخورد می‌کنند.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس اضافه کرد: در راستای حفظ سلامت عمومی شهروندان در دوران شیوع بیماری کرونا نیز در سال جاری تعداد ۴۱۰ مورد قلیان و مواد دخانی از سطح ساحل جمع آوری و معدوم سازی شده است.

سارونه همچنین با قدردانی از همکاری خوب شهروندان در اعلام به موقع گزارش‌های تخلف در نقاط مختلف شهر از مردم شریف بندرعباس درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز مشکوک و فعالیت اقتصادی بدون مجوز موضوع را به سامانه ۱۳۷ شهرداری بندرعباس اطلاع دهند.

وی تصریح کرد: با هر گونه تفکیک بدون مجوز زمین، تغییر در کاربری واحدهای مسکونی و تجاری، دیوارکشی و تصرف کوچه برابر قانون و مقررات جلوگیری خواهد شد.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس از همکاری خوب دستگاه قضائی، دادستانی و مجموعه انتظامی شهرستان نیز در پیشگیری و جلوگیری از بسیاری از تخلفات شهری قدردانی و اظهار کرد: همراهی و هم افزایی دستگاه‌های مسئول موجب شده تا میزان تخلفات در محیط شهری کاهش یابد و آرامش بیشتری در شهر ایجاد شود.

سارونه تاکید کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری بندرعباس در طول ۲۴ ساعت شبانه روز آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

کد خبر 535787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.