نزاع های مازندرانی ها ۱۳ هزار مصدوم داشت

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: بر اساس آمارهای موجود در هفت ماه امسال، ۱۳ هزار و ۲۰ ‌مصدوم نزاع، جهت انجام معاینات بررسی صدمات و تعیین خسارت به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه ‌کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی عباسی با بیان اینکه در هفت ماهه گذشته، ۱۳ هزار مصدوم ناشی از نزاع در مازندران ثبت شده است، اظهار کرد: از این تعداد هشت هزار ۴۸۵ نفر مرد و مابقی زن هستند، این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هشت درصد کاهش داشت.

وی افزود: بر اساس این گزارش در این مدت شهرستان‌های ساری و میاندورد با هزار و ۹۲۶، بابل با هزار، ۸۷۶ و آمل با هزار و ۳۷۸ نفر بیشترین و شهرستان فریدونکنار با ۲۲۴ نفر کمترین آمار مراجعان نزاع را داشتند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: بر اساس این گزارش در هفت ماهه اول امسال بیشترین تعداد مراجعان نزاع در فروردین ماه با دو هزار و ۹۳ نفر و کمترین آن مربوط به مهرماه با هزار و ۵۴۹ نفر به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: یکی از وظایف سازمان پزشکی قانونی کشور رسیدگی به شکایات نزاع و بررسی آسیب‌های مصدومان منازعات است که با دستور مقام قضائی به این سازمان ارجاع می‌شوند.

عباسی اظهار کرد: مصدومانی که در بسیاری موارد در پی یک درگیری ساده با موضوعی نه چندان مهم، دچار آسیب‌ها و صدمات جسمی می‌شوند و گاه خسارات آن به مراتب بیشتر و جدی‌تر از دلیلی است که به خاطر آن با یکدیگر درگیر شده‌اند.

کد خبر 535755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.