انتخاب «زهرا شمس احسان» به عنوان نماینده شورا در ستاد مدیریت جمعیت شهر تهران

زهرا شمس احسان با کسب ۱۸ رأی به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر تهران در ستاد مدیریت جمعیت شهر تهران انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در جلسه امروز (سه شنبه) شورای شهر تهران، نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به مصوبه انتخاب یک نفر از اعضای شورا جهت عضویت در ستاد مدیریت جمعیت شهر تهران اظهار کرد: بر اساس تأکیدات صریح مقام معظم رهبری در خصوص اصلاح الگوی جمعیت، شهرداری تهران مکلف شد تا نسبت به تشکیل ستاد مدیریت جمعیت شهر تهران اقدام کند.

وی ادامه داد: ریاست این ستاد بر عهده شهردار تهران یا معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران است و در این ستاد باید یک نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران به پیشنهاد مشترک کمیسیون فرهنگی اجتماعی و کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری نیز حضور داشته باشد.

معدنی پور خاطر نشان کرد: با هماهنگی که بین دو کمیسیون فرهنگی اجتماعی و کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری انجام گرفت خانم زهرا شمس احسان به عنوان نماینده دو کمیسیون برای عضویت در ستاد مدیریت جمعیت شهر تهران معرفی شدند.

اعضای شورای شهر تهران با ۱۸ رأی مثبت از مجموع ۱۹ رأی مأخوذه عضویت زهرا شمس احسان در ستاد مدیریت جمعیت شهر تهران را تأیید کردند.

همچنین نرگس معدنی پور با کسب ۱۷ رأی موافق و «سوده نجفی» با ۱۷ رأی موافق از اعضای شورای شهر تهران به عنوان عضو ستاد راهبری مسئولیت اجتماعی سازمانی انتخاب شد.

کد خبر 535732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.