«اورکا» بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره دوحه

مهتاب کرامتی، بازیگر و تهیه کننده سینمای ایران، در صفحه شخصی خود از موفقیت فیلم سینمایی «اورکا» در جشنواره فیلم دوحه خبر داده است.

به گزارش ایمنا، مهتاب کرامتی با انتشار این عکس در اینستاگرام خود آورده است: «اورکا برنده جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران فستیوال دوحه»

فیلم سینمایی «اورکا» به کارگردانی «سحر مصیبی» برنده جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از فستیوال اجیال در دوحه قطر شد. این فیلم علی رغم نمایش در بخش خارج از مسابقه این فستیوال به منظور نمایش در یکی از کشورهای تولید کننده آن، توانست نظر تماشاگران این فستیوال را به خود جلب کرده و برنده بهترین جایزه از نگاه تماشاگران شود. رأی گیری از تماشاگران این فستیوال از بین تمام فیلم‌های مسابقه و خارج از مسابقه و انجام می‌شود.

طهورا ابوالقاسمی و مهتاب کرامتی تهیه کنندگان این فیلم سینمایی و طلا معتضدی نویسنده فیلمنامه اورکا هستند. همچنین ترانه علیدوستی، مسعود کرامتی، مهتاب نصیرپور، محمد رشنو، حسن زارعی، سپیده علایی، آرمیک قریبیان، فاطمه نیشابوری، حمیده حمیدی، کاظم ابراهیم زاده، شکوفه موسوی، مبین رستگار و مهتاب کرامتی در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم اورکا به طور مشترک توسط ایران و قطر تهیه شده است.

کد خبر 535704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.