توسعه صادرات با بازاریابی مناسب و رایزنی فعال سیاسی

مدیرکل امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با بازاریابی مناسب و رایزنی مناسب و فعال در سطح مقام‌های سیاسی ایران با کشورهای هدف، می‌توان سهم و سطح صادرات محصولات این وزارتخانه به کشورهای هدف را گسترش داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حامد فروزان» در نشست با مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، اظهار کرد: به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید هر سه ماه یک‌بار گزارشی از صادرات شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه فرایند صادرات محصولات شرکت‌های زیرمجموعه وزارت تعاون باید روند صعودی داشته باشد، اظهار کرد: در این فرایند هر جا لازم باشد با رایزنی مناسب و فعال در سطح مقام‌های سیاسی ایران با کشورهای هدف می‌توان به افزایش سهم صادراتی کمک کرد.

مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به توافق با مقام‌های افغانستانی به منظور صادرات فولاد به این کشور اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده صادرات فولاد به این کشور توسعه پیدا خواهد کرد.

فروزان با اعلام آمادگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌منظور ارائه ضمانت به تجار خارجی با هدف اطمینان‌بخشی به آنان، تاکید کرد: با سیاست‌گذاری مناسب می‌توان مسیر توسعه صادرات را تسهیل کرد.

توسعه صادرات با بازاریابی مناسب و رایزنی فعال سیاسی

علی رستمی، مدیرعامل شستا نیز در این نشست اظهار کرد: با یک ریل‌گذاری مشخص و هدف‌گذاری دقیق و آماری، باید سهم صادرات ایران در بازار جهانی تقویت شود.

وی با بیان اینکه مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ظرفیت و قابلیت گسترده‌ای در زمینه تولید محصولات و افزایش صادرات به کشورهای هدف دارد، افزود: با شناخت کافی از بازارهای هدف، می‌توان این محصولات را با برنامه‌ریزی مناسب و دقیق به این کشورها صادر کرد.

مدیرعامل شستا بر لزوم شناخت بازارهای جدید صادراتی تاکید کرد و گفت: در این راستا، نیازمند شناخت کافی بازارهای جدید در منطقه هستیم و با انجام مطالعات جامع بین‌المللی می‌توان سهم این شرکت‌ها را در بازارهای جدید صادراتی افزایش داد.

رستمی با اشاره به اینکه باید یک پلتفرم مناسب در خصوص صادرات محصولات شرکت‌های این وزارتخانه طراحی شود گفت: در این زمینه می‌توان از فناوری‌های نوین استفاده کرد.

کد خبر 535562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.