احداث پارک محله‌ای شهید نثاریان در آستارا

سرپرست شهرداری بندر آستارا از احداث پارک محله‌ای شهید نثاریان در ضلع شمالی خیابان اسکله این شهر خبر داد.

یاشار سلوکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: احداث پارک شهید نثاریان در ضلع شمالی خیابان اسکله، در شهریورماه سال جاری آغاز شده است و در حال حاضر ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا یک ماه آینده به اتمام می‌رسد.

وی افزود: این پارک محله‌ای دارای امکاناتی از جمله فضای سبز، نیمکت، تأسیسات روشنایی و لوازم بازی کودکان بوده و برای احداث پارک مبلغی معادل چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

سرپرست شهرداری آستارا با بیان اینکه پیاده‌روسازی در خیابان بعثت روبه‌روی پارک معلم به مساحت ۱۵۰ متر مربع و با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال در حال انجام است، افزود: احداث کانیو برای جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در کوچه رهنورد به طول تقریبی ۱۴۰ متر و با پیش‌بینی اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: هشت نقطه شهر در هنگام بارندگی دچار مشکل آب‌گرفتگی می‌شود. که طبق برنامه در ماه‌های آینده، طرح هدایت و جمع‌آوری آب سطحی در این نقاط اجرا خواهد شد.

سلوکی ادامه داد: حفاری‌های که توسط ادارات خدمات‌رسان، در معابر شهرک مهدی (عج) و شهرک عباس آباد انجام شده به زودی زیرسازی و آسفالت می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 535468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.