لغزش پرتغال در یک قدمی صعود به جام جهانی

تیم ملی پرتغال در لحظات پایانی دیدار خود برابر صربستان شکست خورد تا از کسب جواز صعود مستقیم به جام جهانی بازبماند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، تیم ملی پرتغال در رقابت حساس برابر صربستان متحمل شکست شد تا در یک قدمی تثبیت صعود به جام جهانی، کار تیم رونالدو برای رسیدن به قطر و رقابت‌های جام جهانی به اما و اگر بکشد.

با وجود شکست پرتغال، سرمربی تیم ملی این کشور یعنی فرناندو سانتوس نسبت به آینده خوش‌بین است، او گفت: با ترس و اضطراب بازی کردیم و مسئولیت کامل شکست را بر عهده می‌گیرم. می‌توانستیم پیروز مسابقه باشیم اما نتیجه دلخواه ما به دست نیامد.

وی افزود: صربستان بهتر از ما بود. به نظر می‌رسید که پیروز باشیم اما آن چه که انتظار داشتیم رخ نداد. گل زدیم و لحظات خوبی در مسابقه داشتیم اما رفته رفته کنترل بازی از دست ما خارج شد. تلاش زیادی انجام می‌دادیم اما به نتیجه نمی‌رسیدیم. سبک بازی ما کار روی زمین و در اختیار داشتن توپ است اما حریف در این زمینه بر ما فائق شد.

سانتوس در خصوص احتمال صعود تیمش به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تصریح کرد: ما در قطر خواهیم بود. می‌دانیم که بهترین عملکرد را نداشتیم اما صعود خواهیم کرد. تفکر تهاجمی می‌تواند برگ برنده ما باشد و همیشه برای کسب پیروزی بازی کرده‌ایم اما نتیجه ناراحت کننده‌ای که رقم خورد به خاطر اشتباه من بوده و مسئولیت شکست را می‌پذیرم.

ضربه سر دقیقه ۹۰ الکساندر میتروویچ یک پیروزی خیره کننده برای صربستان در لیسبون به ارمغان آورد. به این ترتیب صرب‌ها در صدر جدول گروه A قرار گرفتند و می‌توانند مستقیماً به رقابت‌های جام جهانی صعود کنند. پرتغالی‌ها نیز باید تا ماه مارس صبر کنند تا بتوانند شانس خود را برای صعود به رقابت‌های جام جهانی در دور پلی‌آف امتحان کنند.

کد خبر 535455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.