مشکل ترافیک محدوده خیابان عدل فارسان حل شد

سرپرست شهرداری شهر فارسان گفت: از میدان این شهر برای حل مشکل ترافیک خیابان عدل استفاده شده است.

علیرضا مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: میدانی کوچک در حوالی میدان ۲۲ بهمن شهر فارسان وجود دارد که هنوز نامگذاری نشده است. این میدان در راستای رفع ترافیک این محله مورد استفاده قرار گرفت.

وی انجام گل‌کاری در این میدان را از دیگر مزایای آن در جهت ایجاد فضای سبز شهری دانست و تصریح کرد: احداث این میدان در حدود ۱۵ متری میدان ۲۲ بهمن در گذشته به صورت غیراصولی بوده است اما سعی شد از وجود آن برای برطرف شدن ترافیک این محدوده استفاده شود.

سرپرست شهرداری شهر فارسان افزود: برای ورود از میدان ۲۲ بهمن به خیابان عدل باید تقاطع هنرستان دور زده می‌شد، اما متأسفانه اکثر شهروندان از میدان ۲۲ بهمن به صورت مستقیم وارد خیابان عدل می‌شدند که خلاف مقررات راهنمایی و رانندگی بود.

وی با بیان اینکه در راستای حل این مشکل از میدانی که در مجاورت ۲۲ بهمن قرار دارد استفاده شد تا رانندگان خودروها بتوانند دقیقاً روبه‌روی خیابان قرار گرفته و وارد آن شوند، ادامه داد: در وضعیت جدید دیگر افراد مرتکب خلاف نشده، حادثه‌های رانندگی کاهش یافته و مشکل ترافیک محدوده نیز مرتفع شده است.

مالکی گفت: خاکی بودن اطراف میدان و وجود چاله‌های مختلف در گذشته موجب می‌شد تا مردم تمایلی به استفاده از آن نداشته باشند، اما اکنون اطراف آن با اعتباری حدود ۲۱۰ میلیون تومان آسفالت، سنگ کاری و نورپردازی شده است که بعد از عملیات خاک‌ریزی در میدان، گل‌کاری آن هم انجام خواهد شد.

کد خبر 535394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.