دیدار مدیران شهری کاشان با خانواده شهید محمد بدیعی

شهردار کاشان گفت: شهیدان برای رسیدن به معبود از جان و حتی نام خود گذشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن بخشنده امنیه با حضور در بیت خانواده معظم شهید بدیعی، اظهار کرد: «شهید محمد بدیعی» نشان داد برای اثبات بی‌قراری دیدار معبود نه تنها از جان بلکه از نام خویش نیز باید گذشت؛ هر چند که چشمان منتظر مادر صبور و هم‌رزمان بی تابش اجازه نداد که این فراق بیش از ۳۳ سال به طول انجامد.

وی تصریح کرد: شناسایی پیکر مطهر این شهید والامقام، نه فقط یک پیام دلنشین بلکه درسی برای پاک‌بازان طریق عشق داشت که برای جاودانه شدن باید فنای الی الله شد.

شهردار کاشان افزود: «ولایت‌مداری»، «برخورداری از بصیرت‌»، «نیکوکاری» و «خیرخواهی» آنقدر باید در یک نوجوان نمایان باشد که با گذر بیش از سه دهه همچنان در ذهن دوستان و عزیزانش ماندگار بوده و او را با این صفات به یادآورند، اما شهید بدیعی فراتر از این صفات، خالصانه زیستن و خالصانه جان دادن در مسیر حق را به ما آموخت.

به گزارش ایمنا، در این دیدار که علاوه بر شهردار کاشان، اعضای شورای اسلامی شهر و فرمانده پایگاه شهدای ۱۵ خرداد و برخی از مدیران شهرداری حضور داشتند، ضمن ادای احترام به روح بلند شهید محمد بدیعی، از خانواده ایثارگر این شهید والامقام تجلیل صورت گرفت.

کد خبر 535373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.