آماده‌باش شهرداری بندرعباس برای خدمت‌رسانی به شهروندان

شهردار بندرعباس از آمادگی و آماده باش نیروهای شهرداری برای خدمت رسانی به همشهریان با توجه به وقوع زلزله در این کلانشهر خبر داد.

مهدی نوبانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نیروهای آتش نشانی، مدیریت بحران و خدمات شهری شهرداری بندر عباس در آماده باش کامل به سر می‌برند.

وی تصریح کرد: حوادث طبیعی از جمله رخدادهای غیر قابل پیش بینی هستند که در هنگام وقوع باید با غلبه بر ترس و دلهره به دنبال حل مسئله و راهکار درست باشیم.

شهردار بندرعباس گفت: موقع وقوع زلزله باید اعتماد به نفس داشته و آرامش خود را حفظ کنیم و برای خروج از منزل از آسانسور و پله‌ها استفاده نکنند.

وی از شهروندان درخواست کرد: در موقع خطر و بحران پس از انجام اقدامات لازم و ایمن با شماره تلفن‌های ١٣٧ و١٢٥و اورژانس و هلال احمر شهر بندر عباس تماس حاصل کنند تا نیروهای امداد نجات در کوتاه‌ترین زمان ممکن جهت خدمات دهی به شهروندان در محل حادثه حضور پیدا کنند.

نوبانی افزود: نیروهای شهرداری بندرعباس در حال حاضر در آماده باش کامل هستند و تا زمان برقراری نظم و آرامش شهروندان این روند ادامه خواهد داشت؛ از همه شهروندان تقاضا داریم در صورت مواجهه شدن با هر گونه مشکل از طریق راه‌های ارتباطی اعلام شده جهت رفع مشکل تماس بر قرار کنند.

کد خبر 535362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.