عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۳ آبان ماه

در این بسته خبری از بدهی ۲۷۰ میلیارد تومانی دستگاه‌های اجرایی به شهرداری بجنورد تا لایروبی کانال‌های سطح شهر آبادان و توقف ساخت و سازهای غیر مجاز زنجان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود که در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.‌

لزوم جاذبه‌سازی بافت فرسوده برای سرمایه گذاران

مهدی بهترین، شهردار بیرجند بر مخالفت شهرداری با افزایش محدوده خدماتی با توجه به ظرفیت‌های موجود تاکید کرد و گفت: باید در بافت فرسوده جاذبه برای سرمایه گذاری به وجود آید.

جایگذاری بیش از ۹ هزار فلاورباکس در پروژه دیوار سبز قزوین

محمد صالح صالحی، سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: پروژه منظرسازی و ایجاد دیوار سبز در حاشیه غربی بلوار ایران با جایگذاری ۹ هزار و ۵۰۰ عدد فلاورباکس بتنی و ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

ساماندهی و جمع آوری زباله گردها فردیس

طرح ساماندهی زباله گردها و جمع آوری و پلمپ مراکز غیر مجاز خرید و فروش ضایعات در دستور کار خدمات شهری مناطق شهر فردیس قرار گرفت.

توقف ساخت و سازهای غیرمجاز زنجان

حسان ذبیحیان‌، رئیس اداره نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: بیش از ۶۰ مکاتبه با شهرداری زنجان انجام شده است تا روند ساخت و سازهای غیرمجاز را برای اصلاح ایرادات موجود متوقف کند.

اجرای طرح بازآفرینی هشترود

امین امینیان، فرماندار هشترود با بیان اینکه طرح بازآفرینی شهری و نوسازی بافت فرسوده در سطح آذربایجان‌شرقی تنها در هشترود اجرایی می‌شود، گفت: هر چند هنوز اعتبار امسال اعلام نشده، اما اعتبار بازآفرینی را به ارائه طرح مشروط کرده‌اند که متأسفانه تا به امروز طرح‌های شهرداری به ویژه مطالعه بافت فرسوده به سرانجام نرسیده است.

شهرداری اردبیل املاک و مستغلات خود را به فروش می‌رساند

شهرداری اردبیل در اطلاعیه‌ای از فروش تعدادی از املاک و مستغلات خود در قالب «مزایده عمومی تجدیدی» واقع در شهر اردبیل خبر داد.

لایروبی ۲۰۰ کیلومتر از کانال‌های دفع آب‌های سطحی آبادان

حسین حمیدپور، شهردار آبادان گفت: ۲۰۰ کیلومتر کانال دفع آب‌های سطحی آبادان به منظور کاهش آب‌گرفتگی در زمان بارش باران لایروبی شد.

اعطا تسهیلات به شهرداری و دهیاری‌های استان اردبیل

رحیم لاهوتی، مدیر کل امور شهری استانداری اردبیل گفت: بر اساس تفاهم‌نامه سازمان شهرداری‌ها ودهیاری‌های کشور با بانک ملی مقررشده است این بانک تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد چهار درصد در اختیار شهرداری‌ها ودهیاری‌ها قرار دهد.

طلب ۲۷۰ میلیارد تومانی شهرداری بجنورد از دستگاه‌های اجرایی

جواد حمیدی، شهردار بجنورد گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی ۲۷۰ میلیارد تومان به شهرداری بدهکار هستند و تهاتر با دستگاه‌های اجرایی برای تسویه مطالبات به دلیل عدم بدهی متقابل، نیازمند استفاده از سایر راهبردها است.

پیشرفت ۹۸ درصدی ایستگاه آتش‌نشانی گوگد

حسین علی‌محمدی، شهردار گوگد گفت: پروژه احداث ایستگاه آتش‌نشانی شهر گوگد ۹۸ درصد پیشرفت دارد که در صورت مساعد بودن هوا تا بهمن ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 535339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.