خیانت در لندن، توطئه اوبا برای توپچی‌ها؟

اوبامیانگ از زمانی صحبت کرده که تصمیم گرفته بود به تیم تاتنهام، رقیب همشهری آرسنال بپیوندد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، پیر امریک اوبامیانگ، کاپیتان تیم آرسنال از احتمال پیوستنش به تاتنهام صحبت کرده و اعتراف کرده که مدتی برای ترک توپچی‌های لندن برنامه داشته اما شرایط اکنون تغییر کرده است.

ملی پوش گابنی پس از پنج سال حضور در دورتموند در سال ۲۰۱۸ به آرسنال پیوست و در حال حاضر کاپیتان این تیم است. این در حالی است که وی اعتراف کرده ممکن بود به تاتنهام بپیوندد و راهی آرسنال نشود: چند سال پیش قرار بود به تاتنهام بپیوندم اما همهچ یز تغییر کرد و چیزی از آن‌ها نشنیدم.

اوبامیانگ ادامه داد: دقیقاً خاطرم نیست که در زمان حضورم در سنت اتین بود یا دورتموند. در آن زمان‌ها باشگاه تاتنهام به من پیشنهادی داد و به اینجا آمدم. از استادیوم وایت هارت لین بازدید کردم و صحبت‌هایی را انجام دادم، با این حال فردای آن روز دیگر هیچ کس پاسخ من را نمی‌داد و هرگز با من تماس نگرفتند. برای همین است که وقتی در مقابل آن‌ها قرار می‌گیرم انگیزه بیشتری برای نمایش بهتر دارم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار راجع به بازنشستگی در آرسنال، اظهار کرد: شک نکنید که دوست دارم در آرسنال بازنشسته شوم تا تیمی مثل تاتنهام. مطمئنم که انتخابم این جا خواهد بود.

اوبامیانگ، ستاره و کاپیتان تیم آرسنال در ابتدای فصل بازی‌های تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داد اما در ادامه توانست خودش را مجدداً به ترکیب اصلی توپچی‌ها برساند. او در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر جزیره موفق شده چهار گل به ثمر برساند. اوبا همچنین در بازی تیمش برابر وست بروم در کارابئو کاپ نیز هت تریک کرد.

پیر امریک که اکنون در تیم آرسنال تحت هدایت آرتتا مشغول کار است، موفق شده تا اینجای رقابت‌ها با تیمش در جایگاه پنجم لیگ قرار بگیرد. آرسنالی‌ها در ۱۰ بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها شکست نخورده و ۸ پیروزی و ۲ تساوی کسب کرده اند.

کد خبر 535216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.