اهمیت دفاع مقدس در مردمی بودن آن است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یقینا پرداختن به ماهیت مردمی بودن دفاع مقدس بر غنای بیشتر این دوران ارزشمند می‌افزاید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس حاج رسولی‌ها، امروز (یکشنبه) در هفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت روز ایثار و حماسه مردم این شهر، اهمیت دفاع مقدس را مردمی بودن آن دانست و اظهار کرد: تشکیل اولین ستاد مهندسی جبهه جنگ در اصفهان در زمانی که نه سپاه به این عرصه وارد شده بود نه جهاد سازندگی، یکی از نمادهای مردمی اصفهان در دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: شهید موحدی عطار که در آستانه سالروز شهادت او هستیم نیز عضوی از این ستاد مهندسی بود، لذا پیشنهاد می‌دهم از این موضوعات استفاده شده و اداره کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس به‌طور تخصصی خاطرات مردمی که در دوران جنگ تأثیر داشته‌اند را گردآوری کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: یقیناً پرداختن به ماهیت مردمی بودن دفاع مقدس بر غنای بیشتر این دوران ارزشمند و موزه دفاع مقدس اصفهان می‌افزاید.

وی در بخش دیگر سخنان خود اظهار کرد: اکنون که مشکل راستگرد خیابان علامه امینی با مساعدت و همراهی اداره کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس رفع شده است، زمان انجام این پروژه که از ۱۰ سال پیش مطرح بود رسیده و اگر اقدام جدی برای این پروژه شود، کمتر از سه ماه به نتیجه می‌رسد.

کد خبر 535201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.