۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
آغاز گل‌کاری فصلی در فارسان

سرپرست شهرداری شهر فارسان گفت: گل‌کاری فصلی در این شهر در راستای حفظ و احیای فضای سبز موجود با رعایت نکات لازم آغاز شده است.

علیرضا مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آغاز گل کاری فصلی در فارسان، اظهار کرد: با اعتباری حدود ۱۲۰ میلیون تومان، گل خریداری شده است تا عملیات گل‌کاری به‌صورت پراکنده در سطح شهر انجام شود.

مالکی تصریح کرد: گل‌هایی که کاشته می‌شود حدوداً تا پایان فصل بهار بدون آسیب و سالم خواهند ماند و به نوعی این گونه از گل بهاره نیز هست.

سرپرست شهرداری شهر فارسان با بیان اینکه این گونه در سرما آسیب ندیده و تا دمای منفی ۲۸ درجه سالم می‌ماند، تاکید کرد: این پروژه گل‌کاری در راستای حفظ و احیای فضای سبز موجود است، البته مدیریت شهری فارسان در این زمینه ضعیف عمل کرده است چراکه در گذشته گل‌کاری‌ها صورت گرفته، اما از گونه غیر مقاوم استفاده شده بود.

وی ادامه داد: زمان گل‌کاری و سم‌پاشی هم بسیار اهمیت دارد و در حال حاضر به این موارد توجه لازم می‌شود تا در این فصل، شهر رنگ و زیبایی داشته باشد و از نظر گردشگری نیز جذابیت شهری شکل بگیرد.

مالکی افزود: این اقدامات به منظور استفاده از اعتبارات است البته نه اینکه تنها اعتباری هزینه شود و بهره‌ای برای شهر نداشته باشد؛ لذا تدابیر لازم برای آن اندیشیده شده است.

کد خبر 535176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.