آغاز نصب ۴۰ عدد چراغ دکوراتیو در بلوار سفیر امید

سرپرست شهرداری بندرآستارا از نصب ۴۰ عدد چراغ دکوراتیو در بلوار ترانزیتی سفیر امید این شهر خبر داد.

یاشار سلوکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری آستارا در سال گذشته، با استناد به مصوبه شورای ترافیک شهرستان، برای کاهش بار ترافیکی در بلوار ترانزیتی سفیر امید، جدول کاری به طول یک هزار و ۱۲۰ متر در وسط این بلوار را اجرا کرده است.

وی افزود: شهرداری آستارا برای زیباسازی، تقویت روشنایی و تهیه پایه‌های چراغ بلوار سفیر امید در خردادماه سال جاری با انتشار آگهی مناقصه‌ای، شرکت تولیدکننده‌ای را انتخاب کرد و با امضای قراردادی، تعداد ۴۰ عدد پایه چراغ دکوراتیو توسط این شرکت تولید و حدود یک ماه قبل تحویل شهرداری شد. اکنون کار مونتاژ قطعات پایه‌ها، تهیه فونداسیون و نصب چراغ‌ها بر روی جدول وسط این خیابان در حال انجام است.

سرپرست شهرداری آستارا یادآور شد: برای تهیه و نصب تعداد ۴۰ عدد پایه چراغ دکوراتیو در بلوار سفیر امید در مجموع حدود پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از منابع داخلی شهرداری هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد هفت عدد پایه چراغ وسط بلوار سفیر امید نصب شده و تا ۱۰ روز آینده در صورت مساعد بودن شرایط جوی مابقی پایه‌ها نصب و به بهره‌برداری خواهد رسید.

سلوکی گفت: چراغ دکوراتیو از زیبایی خاصی برخوردار است و با اتمام نصب پایه‌ها، روشنایی بلوار سفیر امید علاوه بر اینکه نور و دید در شب تقویت می‌شود، به لحاظ بصری نیز جلوه بسیار خوبی به بلوار شهر توریستی و گردش پذیر آستارا می‌بخشد.

به گزارش ایمنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 535162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.