امید آگوئرو برای بازگشت به مستطیل سبز

مهاجم آرژانتینی بارسلونا امیدوار است که بتواند شرایط سخت بدنی‌اش را پشت سر بگذارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، سرخیو آگوئرو، مهاجم تازه وارد تیم بارسلونا به دلیل مشکلات شدید قلبی از همراهی تیمش محروم شده اما امیدوار است که بتواند به دنیای فوتبال برگردد و برای باشگاه جدیدش بازی کند.

پس از انتشار شایعاتی مبنی بر اینکه مهاجم بارسلونا ممکن است به دوران حرفه‌ای خود پایان دهد، آگوئرو توییتی را منتشر کرد و در مورد وضعیت فعلی خود صحبت کرد. وی در پیام خود نوشت: در پاسخ به شایعات می‌توانم به شما بگویم که دستورالعمل‌های پزشکان باشگاه را دنبال می‌کنم، آزمایش‌ها و درمان‌ها را انجام می‌دهم و می‌بینم که طی ۹۰ روز چگونه وضعیتم بهبود خواهد یافت.. همیشه مثبت فکر کنید.

این بازیکن ۳۳ ساله در جریان تساوی ۱-۱ آبی و اناری‌ها مقابل آلاوز در ۳۰ اکتبر دچار آریتمی قلبی شد و بعداً مشخص شد که او حداقل تا سه ماه آینده دور خواهد بود. او که ممکن است به خاطر ضربان نامنظم قلبش دیگر نتواند فوتبال بازی کند، در حال حاضر به روند درمان خود امیدوار است و به آینده چشم دوخته.

بسیاری از هواداران بارسلونا نیز امیدوار هستند که آگوئرو بتواند با رسیدن به شرایط مطلوب و بهبودی کامل به ترکیب تیمش اضافه شود. او سال بسیار تلخی را پشت سر گذاشته و پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا و ناکامی در همبازی شدن با مسی در بارسا، حالا یک اتفاق تلخ و ناراحت کننده دیگر نیز برای او رقم خورده است.

تا این لحظه باشگاه بارسلونا در مورد شرایط آگوئرو اظهار نظری نکرده و در تلاش است تا با اجرای دستورالعمل‌های پزشکی موردنیاز از این بازیکن مراقبت کرده و شرایط بازگشتش به میادین را هر چه زودتر فراهم کند.

کد خبر 535082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.