پیگیری مطالبات کارگری و کارفرمایی، اولویت مهم وزارت تعاون است

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه پیگیری مطالبات کارگری و کارفرمایی اولویت مهم این وزارتخانه است، گفت: تقویت دانش و آگاهی عمومی و اختصاصی فعالین کارگری از مهمترین اقدامات در جهت توسعه کیفی این قشر است.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «علی‌حسین رعیتی فرد» در دیدار با نمایندگان مجامع ملی و استانی سراسر کشور با تاکید بر اهمیت توجه به مطالبات تشکل‌های صنفی، اظهار کرد: این معاونت آمادگی خود را برای دریافت و پذیرش دیدگاه‌ها و انتقادات و پیشنهادات تمام فعالین صنفی در راستای رفع مشکلات جامعه کار و تولید کشور اعلام می‌دارد.

وی ضمن تاکید بر برگزاری جلسات مستمر شورای عالی کار ابراز امیدواری کرد: در این شورا با بررسی مشکلات کارگران و ارائه طرح‌ها و راهکارهای عملی در رفع مشکلات و تقویت به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم.

رئیس هیئت مدیره مجمع عالی نمایندگان کارگران و عضو هیئت امنای تأمین اجتماعی در ادامه این نشست ضمن تشریح نوع فعالیت و سوابق و عملکرد این نهاد، گفت: این تشکل صنفی و ملی برای ایجاد بالندگی و تقویت مؤلفه‌های محیط کسب و کار کشور با رویکرد سه جانبه گرایی اعلام آمادگی می‌کند.

"سید محمد یاراحمدیان" ابراز امیدواری کرد تا با تغییر شیوه و نگرش‌ها در جهت حفظ حقوق تشکل‌ها، شاهد برخورداری یکسان از جایگاه قانونی برای عموم فعالین این عرصه باشیم.

در این نشست، نمایندگان مجامع استانی به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

کد خبر 535057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.