تیم خطیبی با بیشترین نماینده در بین ترین‌های هفته سوم

با برگزاری دیدار پیکان و ذوب آهن، هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال، رسماً به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته سوم لیگ برتر در واقع پس از هفته چهارم و با برگزاری دیدار پیکان و ذوب آهن به پایان رسید. دیداری که با تصمیمات جنجالی اکبریان، داور دیدار به سود پیکان خاتمه یافت تا این تیم مشترکاً با استقلال در صدر جدول لیگ قرار بگیرد.

در هفته سوم لیگ برتر تیم‌های مدعی استقلال و تراکتور با برتری خانگی برابر رقبای خود، از گل گهر و پرسپولیسی که در این هفته پیروز نشدند، فاصله گرفتند و فولاد نیز به اولین پیروزی خود دست یافت.

نتایج هفته سوم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

شهرخودرو صفر- نفت مسجد سلیمان یک

استقلال یک - تراکتور صفر

صنعت نفت آبادان صفر- فجرسپاسی ۲

سپاهان یک - هوادار صفر

آلومینیوم اراک یک - پرسپولیس صفر

فولاد ۲ - مس رفسنجان یک

گل گهر سیرجان یک - نساجی یک

پیکان یک - ذوب آهن صفر

مروری خواهیم داشت بر ترین‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران:

بازی هفته: آلومینیوم یک - پرسپولیس صفر

در هفته کم گل لیگ برتر و بین دیدارهایی که اکثراً یک یا دو گل داشتند، دیدار آلومینیوم و پرسپولیس به لحاظ تعدد موقعیت‌ها و پیروزی با ارزش میزبان برابر مدافع عنوان قهرمانی نسبتاً دیدار بهتری نسبت به سایر دیدارها بود. آلومینیوم که به نظر با رسول خطیبی لیگ را روی فرم آغاز کرده است حالا در بالای جدول و در بین مدعیان قرار گرفته است.

تیم هفته: آلومینیوم اراک

آلومینیوم به واسطه پیروزی برابر مدافع عنوان قهرمانی ترین‌های هفته را از آن خود کرد. این تیم پرسپولیسی را برد که در دو هفته نخست برابر فولاد و نساجی پیروز شده بود و تنها یک بازی حساب شده می‌توانست برتری بی‌عیب و نقصی را برای آلومینیوم در برابر پرسپولیس رقم بزند.

سرمربی هفته: رسول خطیبی (آلومینیوم اراک)

رسول خطیبی که نشان داده است متخصص بردن یا متوقف کردن پرسپولیس است بار دیگر تخصص خود را به رخ کشید و برای دومین فصل متوالی، پرسپولیس را در اراک شکست داد. خطیبی در روزی که تیمش با سازمان دفاعی عالی پرسپولیس را عاجز کرده بود، روی یک پرس به موقع در میانه میدان و حمله سریع به گل پیروزی بخش رسید و خیلی زود اولین شکست فصل پرسپولیس را رقم زد.

دروازه‌بان هفته: ایمان صادقی (فجرسپاسی)

ایمان صادقی در هفته‌ای که همراه با تیمش به اولین برد فصل رسید، با کلین شیت برابر صنعت نفت و مهار پنج شوت حریف نقش ویژه‌ای در اولین سه امتیاز فصل داشت. ایمان صادقی با نمره خوبی که گرفت یکی از بهترین بازیکنان هفته سوم بود.

مدافع هفته: دانیال اسماعیلی‌فر (سپاهان)

اسماعیلی‌فر با وجود بازی دور از انتظار سپاهان برابر هوادار، با به ثمر رساندن یک گل سه امتیازی و البته بسته ماندن دروازه تیمش شایسته انتخاب به عنوان برترین مدافع هفته بود. او که در دو هفته نخست نیز پاس گل داده بود، با گلزنی در بازی سوم نشان داد جایش در لیست تیم ملی خالی است.

هافبک هفته: علیرضا نقی زاده (آلومینیوم)

هافبک آلومینیوم که گل سه امتیازی تیمش برابر پرسپولیس را به ثمر رساند، در روزی که عملکرد دفاعی خوبی با ثبت چهار بازپس‌گیری توپ و ۲ پاس کلیدی داشت بهترین بازیکن زمین شد. او تکمیل کننده بازی خوب اراکی‌ها مقابل پرسپولیس بود.

مهاجم هفته: ارسلان مطهری (استقلال)

در هفته‌ای که مهاجم‌ها کم فروغ بودند، ارسلان مطهری گل سه امتیازی استقلال را برابر تراکتور به ثمر رساند تا تیمش به سومین برد متوالی برسد. مطهری که البته به عنوان یار تعویضی به زمین آمد در هفته کم گل و کم امتیاز مهاجم‌ها بهترین مهاجم هفته بود.

گل هفته: محمد کاظمی (فجرسپاسی)

در اولین پیروزی فجرسپاسی در بازگشت به لیگ برتر، این محمد کاظمی بود که با یک شوت سرکش از فاصله حدود ۳۵ متری دروازه نفت آبادان را در دقیقه ۱۹ باز کرد و زمینه ساز پیروزی باارزش تیمش در خانه حریف شد. گل او در کنار گل دوم فجرسپاسی که توسط میرجوان به ثمر رسید بهترین گل هفته بود.

کد خبر 534955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.