به بازیکنانم افتخار می‌کنم

سرمربی پیکان گفت:پیش‌بینی یک دیدار سخت را می‌کردیم. می‌دانستیم با توجه به شکل دفاعی خوب دو تیم، موقعیت گل کم ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی حسینی پس از پیروزی تیمش برابر ذوب آهن در نشست خبری این بازی اظهار کرد: پیش بینی یک دیدار سخت را می‌کردیم. می‌دانستیم با توجه به شکل دفاعی خوب دو تیم، موقعیت گل کم ایجاد می‌شود. البته، چیزی که در زمین دیده می‌شد، شکل خوب و با برنامه بودن تیم ما بود. فوتبال بی‌نقصی بازی کردیم.

وی افزود: در ۹۰ دقیقه دروازه‌بان ما یک عکس‌العمل هم نداشت. بازیکنانم به اندازه‌ای موقعیت ایجاد کردند که به گل‌های دیگر هم برسند. اما خدا را شکر که توانستیم یک مسابقه خیلی سخت را برده و سه امتیاز شیرین را کسب کنیم. شرایط ما بهتر شد.

سرمربی تیم پیکان خاطر نشان کرد: بچه‌های ما لایق بهترین‌ها هستند زیرا با دل و جان کار می‌کنند. آنها خیلی حرف گوش می‌کنند. خیلی از بازیکنان امسال ما از لیگ‌های دسته اول و دوم جذب شدند. برخی بازیکنان فصل گذشته ما هم حاصل آکادمی پیکان هستند. باید از سیامک رحیم‌پور، علی الله‌کرم، محمود انصاری و سایر مربیانی که به بازیکنان آکادمی دور داده و روی آنها سرمایه‌گذاری کردند، تشکر کرده و تبریک بگویم. خیلی کمک حال ما بودند. امشب تیم خیلی خوبی به فوتبال ایران معرفی شد.

حسینی در مورد تقابل با تیم فصل گذشته‌اش افزود: بازی از لحاظ سه امتیاز برای هر دو تیم خیلی مهم بود زیرا بین دو تیم جابه‌جایی از لحاظ بازیکن و مربی در این فصل صورت گرفت. فشار زیادی روی من وجود نداشت زیرا سرمایه‌گذاری تیم حریف را نداشتیم. رقم قراردادهای ما به هیچ‌وجه قابل قیاس با ذوب‌آهن نیست. نباید شرایط به سمتی برود که کادر فنی دو تیم به هم بی‌احترامی کنند و باید بتوانیم احساسات خود را کنترل کنیم.

وی در مورد اینکه ظاهراً دست کمک‌داور به اشتباه روی ویبره رفته و داور به همین دلیل اعلام پنالتی برای ذوب‌آهن کرده بود، اظهار کرد: در آن صحنه حق تیم ما با آن اتفاق ضایع می‌شد؛ آن هم در شرایطی که بچه‌های پیکان به بهترین شکل کارهای دفاعی را انجام می‌دادند. اگر به ضرر ما پنالتی می‌گرفتند، ظلم در حق پیکان بود. تصاویر تلویزیونی موجود است و همه متوجه آن اتفاق شدند.

سرمربی پیکان درباره دلیل تغییر ورزشگاه میزبان این مسابقه گفت: زمین ورزشگاه شهدای شهر قدس در بازی پیکان و نفت مسجدسلیمان، تیم ما را اذیت کرد و سه امتیاز را در آن مسابقه از دست دادیم. بارها گفته‌ام، در تهران تنها زمین باکیفیتی که می‌توان در آن فوتبال خوبی بازی کرد، ورزشگاه آزادی است.

حسینی در مورد اظهارات مهدی تارتار مبنی بر تماس با بازیکنان و مربیان ذوب‌آهن قبل از مسابقه، گفت: ما تماس گرفته‌ایم؟ مگر جاسوس‌بازی (باخنده) خوب می‌خواهیم این کار را انجام بدهیم که چه شود؟ دوره این حرف‌ها گذشته و فوتبال بازی‌است که باید برای آن زحمت کشید. یک روز اتفاقات به سودت رقم می‌خورد و روزی به سود تیم حریف. همانگونه که از برد خوشحال می‌شویم، باید طاقت باخت را هم داشته باشیم و فنی صحبت کنیم. این صحبت‌ها به هیچ‌وجه برای تیمی که سالم کار می‌کند، زیبنده نیست. در این فوتبال همه من را می‌شناسند. اگر چنین صحبت‌هایی نکنیم خیلی بهتر است.

سرمربی پیکان در مورد نزدیک شدن تیمش به صدر جدول خاطر نشان کرد: اصلاً به جدول نگاه نمی‌کنیم زیرا هفته چهارم است. موضوعی که سبب خوشحالی من شده، این است که برخی جوانان خوب، سالم، با اخلاق و قوی پیدا کرده‌ام و به کار کردن با آنها افتخار می‌کنم. امیدوارم این روند را حفظ کنیم. باید از تک تک بازیکنانم تشکر کنم زیرا تمرینات خیلی سختی را می‌گذرانیم. در مسابقات هم هرچه دارند می‌گذارند و باید از تمام شاگردانم تشکر کنم.

کد خبر 534913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.