پیکان یک_ ذوب آهن صفر/شکست گاندوها در بازی پرحاشیه!

گاندوها در دیدار هفته سوم لیگ برتر از برابر پیکان شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیکان و ذوب آهن از ساعت ۱۶ در ورزشگاه انقلاب کرج رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این مسابقه در نیمه دوم با نتیجه یک بر صفر به نفع پیکان به پایان رسید.

هفته سوم، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های پیکان و ذوب آهن

ورزشگاه: انقلاب کرج

تماشاگر: -

گل‌ها: علیرضا کوشکی (دقیقه ۷۰، پیکان)

اخطار: اسماعیل بابایی (دقیقه ۶۲، پیکان) -نادر محمدی (دقیقه ۸۲، پیکان)

اخراج: -

پیکان: امیر حسین رنگرز، امیر حسین غلامی، بهروز نوروزی فرد، نادر محمدی، اسماعیل بابایی، علیرضا کوشکی (دقیقه ۸۸، محمد حسین فلاح)، فرهاد مجد کرمانشاهی، پیمان رنجبری (دقیقه ۷۳، ابراهیم صالحی)، محمد جواد آزاده، مجتبی حق دوست، غلامرضا ثابت ایمانی.

سرمربی: سید مجتبی حسینی

ذوب آهن: حبیب فر عباسی، حامد نور محمدی (دقیقه ۷۸، میلاد جهانی)، محمد قریشی، مسعود ابراهیم زاده، رضا خالقی فر (دقیقه ۴۶، سجاد جعفری)، حسین ابراهیمی (دقیقه ۴۶، حسین شنانی)، آرمان قاسمی، سجاد دانایی، محمد خدا بنده لو، سینا اسد بیگی، مرتضی خراسانی (دقیقه ۷۴، بابا محمدی).

سرمربی: مهدی تارتار

داور: محمدرضا اکبریان

شرح بازی:

در نیمه اول ذوب آهن و پیکان موقعیت‌هایی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند و حتی خودرو سازان تیر دروازه گاندو ها را به لرزه در آوردند اما توپ آنها به تور دروازه نرسید. از طرف دیگر نیز شاگردان تارتار نیز در یکی دو موقعیت و حتی روی ضد حمله دروازه پیکان را تهدید کردند اما تلاش آنها راه به جایی نبرد. البته بارش باران و شرایط نامساعد هوایی بر روند مسابقه تأثیر گذار بود.

در نیمه دوم پیکان توانست با ضربه پنالتی که بدست آورد از حریف خود پیش بیفتد اما در ادامه ذوب آهن با وجود ایجاد حملات گسترده روی دروازه پیکان اما نتوانست دروازه خودرو سازان را باز کند و بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان حسینی به پایان رسید.

شرح گل:

۰-۱ علیرضا کوشکی: تیم پیکان از روی نقطه پنالتی و با ضربه کوشکی به گل رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۳۰: شوت از راه دور اسماعیل بابایی از قدرت لازم برخوردار نبود و حبیب فرعباسی آن را به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه ۳۷: ضربه پشت محوطه مرتضی خراسانی از کنار دروازه به صورت خطرناک بیرون رفت.

دقیقه ۴۱: ذوبی ها روی یک ضدحمله صاحب موقعیت شدند. حرکت خوب دانایی و پاس این بازیکن به مرتضی خراسانی رسید که توپ از پای این بازیکن فاصله گرفت و فرهاد کرمانشاهی این توپ را جمع کرد.

دقیقه ۷۰: حرکت انفرادی بابایی بازیکن پیکان باعث شد تا بازیکنان ذوب آهن روی وی در محوطه جریمه ذوب آهن خطایی را مرتکب شوند و همین صحنه باعث شد تا پنالتی به سوی خودرو سازان اعلام شود.

دقیقه ۷۶: ارسال دیدنی محمد جواد آزاده به بهروز نوروزی فر رسید و در حالی که هیچ مدافعی از ذوب آهن در کنار این بازیکن حضور نداشت، ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۷: یک ضربه کاشته برای ذوبی ها به دست آمد که توپ ارسالی به روی دروازه با ضربه سر قاسمی به شکل خطرناکی از بالای دروازه پیکان به بیرون رفت.

دقیقه ۸۳: داور ابتدای خطای پنالتی به سود ذوب آهن اعلام کرد که پس از مشورت با کمک داورش، این تصمیم را تغییر داد که این مسئله با اعتراض شدید اصفهانی‌ها همراه و بازی برای دقایقی متوقف شد.

نکات بازی:

* این بازی در ابتدا با ۳۰ دقیقه تأخیر از تلویزیون پخش شد و در دقایق پایانی نیمه اول نیز تصاویر به طور کلی قطع شد.

* پیش از آغاز بازی، بازیکنان دو تیم به سمت نیمکت تیم مقابل رفته و با کادر فنی سابق خود به خوش و بش پرداختند.
* مسئولین استادیوم بر روی چمن ورزشگاه انقلاب اسلامی شهر کرج کاور نکشیدند و همین مسئله باعث شد تا با بارندگی‌های اخیر وضعیت چمن این استادیوم در شرایط نامطلوبی قرار گرفته و با گذشت زمان، کیفیت آن نیز بدتر شود.
* مسئولین ذوب آهن قصد داشتند بنری را پیش از آغاز بازی با خود به درون زمین بیاورند که با مخالفت مسئولین برگزار کننده بازی، اجازه نمایش این بنر داده نشد.

کد خبر 534880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.