صدور مجوز بکارگیری ۵۳۹ نیروی قرارداد کارمعین برای شهرداری‌ها

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از صدور مجوز بکارگیری ۵۳۹ نیروی قرارداد کار معین برای تعدادی از شهرداری‌های کشور طی روزهای اخیر خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، مهدی جمالی‌نژاد اظهار کرد: مجوز مذکور برای شهرداری‌های استان‌های آذربایجان غربی، ایلام، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمان، فارس و هرمزگان است.

وی افزود: در این راستا مجوزهای تبدیل وضعیت ۱۴۶ نیروی قرارداد کار معین برای شهرداری کرمان، ۹۵ نفر برای شهرداری بندرعباس و ۵۵ نفر برای شهرداری شیراز هم صادر شد.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خاطرنشان کرد: این مجوز از میان افراد واجد شرایط که به صورت غیرمستقیم در شهرداری‌ها در حوزه ستادی، مناطق و سازمان‌های وابسته در مشاغل کارمندی مشغول به کار بوده‌اند، بر اساس شاخص‌های تعیین شده شامل مدرک تحصیلی، سابقه خدمت و مصاحبه کتبی، به ترتیب نمره فضلی و رعایت شرایط احراز در سقف سهمیه تخصیصی سازمان اداری و استخدامی کشور اعطا شده است.

جمالی‌نژاد با بیان اینکه این مجوز طی سال جاری برای تعدادی از شهرداری‌های کلانشهرها و مراکز استان‌ها نیز صادر شده است، ابراز امیدواری کرد: با تسریع در ارسال اطلاعات مورد نیاز از سوی سایر شهرداری‌ها و دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری‌ها، شاهد تسریع در روند اعطای مجوز تبدیل وضعیت نیروی قرارداد کار معین در شهرداری‌های کشور باشیم.

کد خبر 534878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.