کندوان همچنان مسدود است+ آخرین وضعیت جاده هراز

مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد: جاده کندوان در منطقه اَزارَک به دلیل جاری شدن سیل و ریزش کوه همچنان بسته و ترافیک در جاده هراز نیز نیمه سنگین است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز مدیریت راه‌ها، با توجه به جایگزینی جاده هراز برای تردد خودروها، ترافیک این جاده نیمه سنگین اما تحت کنترل است.

مرکز مدیریت راه‌ها، وضعیت راه جاده‌های سوادکوه، کیاسر و دیگر جاده‌های شمالی را عادی و روان اعلام و یادآور شد: وضعیت جوی این جاده‌ها بارانی همراه با لغزندگی سطح راه گزارش شده است.

مسدود شدن جاده کندوان و آزادراه تهران - شمال

بر اساس این گزارش، تلاش راهداران شهرستان چالوس جهت پاکسازی و بازگشایی آزادراه تهران - شمال ادامه دارد و در حال حاضر سایر محورهای شریانی مازندران باز و تردد در آنها در جریان است.

در مناطق ولی‌آباد (کندوان)، امامزاده هاشم (هراز) و گدوگ نیز که با بارش خفیف برف همراه است، نیروهای راهداری استان نسبت به نمک‌پاشی سطح جاده‌ها اقدام کرده‌اند.

مرکز مدیریت راه‌ها با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضرور در این روزها، به رانندگانی که قصد تردد در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی را دارند، توصیه کرد، خودروهای خود را به وسایل گرم زمستانی، زنجیرچرخ و مه‌شکن مجهز کنند.‌

کد خبر 534868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.