پیشرفت ۹۸ درصدی ایستگاه آتش‌نشانی شهر گوگد

شهردار گوگد گفت: پروژه احداث ایستگاه آتش‌نشانی شهر گوگد ۹۸ درصد پیشرفت دارد که در صورت مساعد بودن هوا تا بهمن ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

حسین علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پیش‌بینی بودجه سال‌جاری شهرداری گوگد بر مبنای رقم حدود ۷.۵ میلیارد تومان، اظهار کرد: ۵۵ درصد بودجه شهرداری در بخش عمرانی اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه در شش ماه نخست امسال میزان وصول بودجه شهرداری گوگد چهار میلیارد تومان بوده است، افزود: از محل اعتبارات ارزش افزوده دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تخصیص یافته است.

شهردار گوگد با اشاره به پروژه‌های در حال اجرای شهرداری، گفت: توسعه پارک‌های محله‌ای، اجرای آسفالت، زیرسازی معابر، پیاده‌روسازی خیابان امام خمینی (ره) و ورودی شهر از سمت گلپایگان و بازسازی بلوار شهدا، ساماندهی ایستگاه CNG و تکمیل ساختمان آتش‌نشانی از مهمترین پروژه‌ها به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: برخی از این پروژه‌ها حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و سعی در اتمام تعدادی از آن‌ها تا پایان سال را داریم.

محمدی با اشاره به وقفه ۱۵ ساله در ساخت ایستگاه آتش‌نشانی شهر گوگد، ادامه داد: در دوره پنجم عملیات این پروژه آغاز و اکنون ۹۸ درصد پیشرفت دارد که در صورت مساعد بودن هوا تا بهمن‌ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 534832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.