اجرای آسفالت معابر سطح شهر داران در اولویت شهرداری

شهردار داران اجرای آسفالت معابر این شهر را از اولویت‌های شهرداری عنوان کرد و گفت: با اقدامات لازم تلاش خود را برای جذب سرمایه‌گذار و ساماندهی مبلمان شهری به کار خواهیم گرفت.

حسن کامکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اولویت کاری خود را به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه تمام شهر دانست و اظهار کرد: فعالیت در شهر سنگین است، اما سخت و دشوار نیست و نمی‌توان گفت که نمی‌شود کاری انجام داد.

وی افزود: شاید اداره شهر و رسیدگی به امور آن به ظاهر کاری سخت و بزرگ باشد، اما مشکلات شهر را خیلی کوچک می‌بینم و معتقدم به راحتی می‌توان آنها را حل کرد و علی رغم وجود مشکلات و سختی کار، اگر قرار بر انجام کاری باشد، در این دوره قابل اجرا و شدنی است.

شهردار داران با بیان اینکه رسیدگی به فضای سبز شهری و پارک‌های محله‌ای، آب‌های سطحی، فاضلاب‌ها، ورودی و خروجی شهر، میادین و ترمینال شهر در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: برای تمام این موارد برنامه‌هایی در نظر گرفته شده که بخشی از آن‌ها نیز در حال انجام است.

وی افزود: ساماندهی معابر شهری یکی از رویکردهای مدیریت شهری در سال جاری است، به همین منظور تمام تلاش مجموعه شهرداری اجرای پروژه آسفالت در سطح معابر شهر است.

کامکار با اشاره به اقدامات نیمه رها شده در شهر داران، گفت: با اقدامات لازم تلاش خود را برای جذب سرمایه گذار و ساماندهی مبلمان شهری به کار خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: در راستای جهش تولید مسکن در دولت سیزدهم، سعی می‌کنیم تعداد زیادی مسکن در شهر ساخته شود تا علاوه بر افزایش جمعیت، شهر نیز توسعه پیدا کند چرا که هر چه جمعیت و فضای ساخت و ساز زیاد شود، شهر نیز رونق خواهد گرفت.

شهردار داران تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اساسی ما در شهرداری ایجاد نوآوری و تعریف منابع درآمدی جدید و پایدار برای شهر است و بی‌شک با تلاش و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر در اجرای این امر مهم موفق خواهیم شد.

کد خبر 534829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.