پربازدیدترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته‌ای که گذشت

پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "تصمیم‌گیری برای تراموا زود است / بررسی می‌کنیم" "بهترین نوآوری‌های پویایی و حمل و نقل چند سال اخیر" " آماده‌باش شهرداری اصفهان برای مقابله با شرایط نامساعد جوی" " مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان منصوب شد" " منظر شهری اصفهان پیرایش می‌شود" " انتخاب مدیر بهره‌برداری برای مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان" "درخواست‌های کودکان اصفهانی را پیگیری می‌کنیم" " مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان منصوب شد" " احداث دو نیروگاه خورشیدی در منطقه ۲ شهرداری اصفهان" " دعوت شهردار اصفهان از بخش خصوصی برای بهره‌برداری از مرکز همایش‌ها"، خبر اولی است که در صدر اخبار پربازدید سرویس کلان شهر ایمنا در هفته‌ای که گذشت، قرار گرفته که در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

تصمیم‌گیری برای تراموا زود است / بررسی می‌کنیم

" تصمیم‌گیری برای تراموا زود است / بررسی می‌کنیم" تعداد بازدید قابل توجهی را در سرویس کلانشهرهای ایمنا به خود اختصاص داد.

اصفهان از جمله کلان‌شهرهایی که با معضل ترافیک دست و پنجه نرم می‌کند؛ از این رو معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تصمیم دارد در دوره جدید مدیریت شهری مباحث را بر پایه علمی و کارشناسی بررسی کند تا در کنار تسهیل در عبور و مرور شهروندان به محیط زیست آسیبی وارد نشود. در این راستا گفت‌وگویی با "حسین حق‌شناس"‌، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان انجام شد.

بهترین نوآوری‌های پویایی و حمل و نقل چند سال اخیر

"بهترین نوآوری‌های پویایی و حمل و نقل چند سال اخیر" از اخباری بود که توجه مخاطبان ایمنا را به خود جلب کرد.

امروزه در بسیاری از شهرهای جهان، خودروهای الکتریکی نه تنها جای وسایل نقلیه شخصی را گرفته بلکه سهم بزرگی از حمل و نقل عمومی را از آن خود کرده است. سنسورهای دیجیتالی، داده‌ها و الگوریتم‌های هوشمند نیز در بهینه‌سازی مسیریابی، یافتن فضای پارک و آگاه‌سازی رانندگان از جریان ترافیک نقش مهمی به عهده داشته و تحولات زیادی در دنیای حمل و نقل امروز ایفا کرده است. در این گزارش به معرفی مهم‌ترین نوآوری‌هایی پرداخته شده که از سال ۲۰۱۹ به بعد باعث دگرگونی پویایی در جهان شده است.

آماده‌باش شهرداری اصفهان برای مقابله با شرایط نامساعد جوی

"آماده‌باش شهرداری اصفهان برای مقابله با شرایط نامساعد جوی" در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت.

حسن نظام‌زاده، مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با اشاره به آماده سازی تجهیزات و امکانات برای مقابله با شرایط نامساعد جوی گفت: تجهیزات و امکانات لازم برای رفع آبگرفتگی و برودت هوا مهیا و آماده شده است تا در مواقع نیاز مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان منصوب شد

"مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان منصوب شد" نیز از اخباری بود که توجه مخاطبان ایمنا را به خود جلب کرد.

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان با صدور حکمی «غلامرضا ساکتی» را به سمت مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان منصوب کرد.

منظر شهری اصفهان پیرایش می‌شود

"منظر شهری اصفهان پیرایش می‌شود" از جمله اخبار پربازدید این سرویس در هفته گذشته بوده است.

فریبا حسین بالام، رئیس اداره طرح‌های منطقه‌ای معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای طرح پیرایش شهری در مناطق ۱۵ گانه گفت: پیرایش شهر برای رفع الحاقات و اضافات، مرمت برای رفع فرسودگی و ساماندهی تابلوهای بی قاعده را در دستور کار دارد.

انتخاب مدیر بهره‌برداری برای مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان

"انتخاب مدیر بهره‌برداری برای مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان" نیز نظر مخاطبان سرویس کلانشهرهای ایمنا را به خود جلب کرد.

ایرج مظفر، معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به تجهیز مرکز همایش‌های بین المللی گفت: امیدواریم با انتخاب مدیریت بهره‌برداری بتوانیم از تمام ظرفیت این مرکز استفاده کنیم.

درخواست‌های کودکان اصفهانی را پیگیری می‌کنیم

"درخواست‌های کودکان اصفهانی را پیگیری می‌کنیم" نیز هفته گذشته در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا قرار دارد.

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان گفت: در شهر زندگی کودکان هم مانند والدین خود نسبت به مسائل شهر حساس هستند، تلاش می‌کنم درخواست‌های آنها را پیگیری کنیم.

مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان منصوب شد

" مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان منصوب شد" از جمله اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا طی هفته گذشته بود.

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان طی حکمی محمدعلی ایزدخواستی را به عنوان مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان منصوب کرد.

احداث دو نیروگاه خورشیدی در منطقه ۲ شهرداری اصفهان

"احداث دو نیروگاه خورشیدی در منطقه ۲ شهرداری اصفهان" نیز نظر مخاطبان ایمنا را طی هفته گذشته به خود جلب کرد.

سید مهدی حسینی، مدیر بهینه‌سازی معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان از احداث و بهره‌برداری دو نیروگاه خورشیدی با ظرفیت‌های ۲۰ و ۱۰ کیلو وات در شهرداری منطقه دو اصفهان خبر داد.

دعوت شهردار اصفهان از بخش خصوصی برای بهره‌برداری از مرکز همایش‌ها

"دعوت شهردار اصفهان از بخش خصوصی برای بهره‌برداری از مرکز همایش‌ها" نیز هفته گذشته در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا قرار دارد.

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان آماده تحویل به بهره‌بردار است از بخش خصوصی دعوت کرد ضمن بازدید از مجموعه، جهت بهره‌برداری از پروژه برنامه خود را ارائه و مجموعه را برای برگزاری اجلاس‌ها و سمینارها در سطح ملی و بین‌المللی تحویل بگیرند.

کد خبر 534814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.