عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ آبان‌ماه

در این بسته خبری از تحویل اطلاعات دوربین‌های شهری به ناجا تا فرم‌دهی درختان خرمشهر و اتصال ایستگاه شتاب نگار در دو شهرداری شیروان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود که در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

هرس، فرم دهی و بازپیرایی درختان خرمشهر

عملیات گسترده هرس، فرم دهی و بازپیرایی درختان خرمشهر توسط شهرداری این شهر با همکاری سه اکیپ آغاز شده است.

همکاری شهرداری گرگان و بانک مهر ایران

محمدرضا سبطی، شهردار گرگان گفت: شهرستان گرگان ظرفیت و پتانسیل‌های بالقوه مادی و معنوی بسزایی برای گسترش تعاملات بانکی با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دارد و امیدوارم این همکاری‌ها در راستای احیای بانکداری اسلامی در بستر قرض‌الحسنه افزایش پیدا کند.

کاشت ۵۰ اصله انواع درخت و درختچه در بوستان سیدالشهدا زرند

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند با بیان اینکه بیش از ۵۰ اصله انواع درخت و درختچه در این بوستان کشت شده است، گفت: این طرح در راستای ارتقا حقوق شهروندی و زیبایی بصری فضای شهر و به منظور ایجاد نشاط اجتماعی در این شهرک به انجام رسیده است.

اتصال ۲ ایستگاه شتاب‌نگار در دو شهرداری شیروان

محمود رضازاده‌، رئیس راه و شهرسازی شیروان از نصب و اتصال ۲ ایستگاه شتاب‌نگار شهرداری قوشخانه و لوجلی این شهرستان به شبکه کشوری طی هفته اخیر خبر داد.

جمع آوری رواناب‌های سطحی در دو ناحیه منفصل شهری قزوین

محمد اسماعیل حافظی، مدیر عامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین گفت: سازمان خدمات طراحی شهرداری در اسفندماه سال ۱۳۹۷ پروژه مطالعات طرح جامع مدیریت آب‌های سطحی و تهیه طرح اجرایی بهسازی انهار و کانال‌های مناطق منفصل شهری ناصرآباد و مشعل دار در منطقه یک شهرداری قزوین را به انجام رساند.

کرسی هیأت مدیره اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور به بجنورد رسید

کرسی هیأت مدیره اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور به شهرداری بجنورد رسید.

لزوم تحویل اطلاعات دوربین‌های شهری به ناجا

مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: شهرداری‌ها تمامی اطلاعات ثبت شده توسط دوربین‌های درون شهری را به صورت خام، مستقیماً به سامانه راهور ناجا ارسال کنند.

آموزش فرهنگ گردشگر پذیری و گردشگری به شهروندان سمنانی

سید علی مرتضی نژاد، شهردار سمنان گفت: نیازمند آموزش فرهنگ گردشگر پذیری و گردشگری به گروه‌های مختلف شهروندی هستیم.

برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیری از حوادث و اطفای حریق در مدارس قدس

با هدف ارتقای مهارت‌های امداد و نجات دانش‌آموزان، دوره‌های آموزشی پیشگیری از حوادث و طریقه استفاده از سیلندرهای اطفای حریق در سه مدرسه شهر قدس توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس برگزار شد.

اختصاص ۵۰ هکتار زمین در ورودی گلپایگان برای انتقال مشاغل مزاحم

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان گفت: ۵۰ هکتار زمین در ورودی شهر گلپایگان از سمت خوانسار برای ساماندهی و انتقال مشاغل مزاحم در نظر گرفته شده است که مقدمات اولیه آن در حال برنامه‌ریزی است.

کد خبر 534752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.