۲ هزار تاکسیران فعال در مشهد بیمه نیستند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: دو هزار تاکسیران فعال در مشهد فاقد پوشش بیمه‌ای هستند.

به گزارش ایمنا، احمد محبی اظهار کرد: دو هزار تاکسیران فعال در مشهد فاقد پوشش بیمه‌ای هستند که با طرح حذف بیمه تاکسیرانان غیرفعال می‌توان این افراد را جایگزین کرد.

او افزود: تا سال ۱۳۹۴ دولت برای بیمه تاکسیرانان یارانه پرداخت می‌کرد، اما از سال ۹۴ این یارانه حذف شد و تعدادی از تاکسیرانان بدون پوشش بیمه ماندند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: در زمان پرداخت یارانه بیمه توسط دولت، تعدادی از شرکت‌ها و افراد برای استفاده از این سهمیه، پروانه فعالیت در تاکسیرانی اخذ کردند که برخی از آن‌ها غیرفعال هستند.

محبی اظهار کرد: برای حمایت از تاکسیرانان فعال، هماهنگی‌های لازم با سازمان تأمین اجتماعی به عمل آمده و به زودی پیامکی مبنی بر حذف بیمه تاکسیرانان غیر فعال از سوی تأمین اجتماعی برای آن‌ها ارسال خواهد شد، پس از طی این فرآیند و با حذف بیمه تاکسیرانان غیر فعال، تاکسیرانان فعال بیمه نشده به مرور جایگزین خواهند شد.

او تصریح کرد: تاکسیرانان غیرفعال توسط سازمان تأمین اجتماعی شناسایی و برای آن‌ها پیامک حذف پوشش بیمه‌ای ارسال خواهد شد، اما چنانچه این پیامک برای تاکسیران فعال ارسال شد باید با مستندات به سازمان تاکسیرانی مراجعه کند تا موضوع رسیدگی شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 534750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.